فیلیپس نمایشگر ۴۹ اینچی فوق عریض ۴۹۲P۸ را با قیمت مناسب معرفی کرد

عصر کالا- فیلیپس از نمایشگر فوق عریض خود با نسبت تصویر ۳۲ به ۹ رونمایی کرد.

فیلیپس نمایشگر ۴۹ اینچی فوق عریض ۴۹۲P۸ را با قیمت مناسب معرفی کرد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از زومیت، این محصول از رزولوشن 4K پشتیبانی نمی‎کند اما برچسب قیمت مناسب آن ممکن است علاقه‎مندان را جذب خود نماید.

    در حالی که بسیاری از شرکت‎ها بر روی نمایشگرهای 4K تمرکز کردند، فیلیپس تصمیم گرفته تا محصولی را برای علاقه‎مندان به نمایشگرهای فوق عریض معرفی کند. محصول جدید این شرکت از صفحه نمایش 49 اینچی بهره می‎گیرد و نسبت تصویر در آن 32 به 9 است.

    یکی از مهم‎ترین ویژگی‎های نمایشگر جدید فیلیپس قیمت بسیار مناسب 1080 دلاری آن است، در حالی که بسیاری از نمونه‎های مشابه برچسب قیمت بیشتری را یدک می‎کشند. پنل 49 اینچی به کار رفته در این دستگاه از نوع VA است و رزولوشن 3840 در 1080 پیکسل را ارائه می‎دهد. با قرار دادن 1800 عدد از این نمایشگر در کنار هم یک دایره تشکیل خواهد شد. حداکثر روشنایی قابل ارائه دستگاه 600 نیت (cd/m2) اعلام شده است و از نسبت کنتراست 5000:1 بهره می‎گیرد. سایر جزئیات همانند زمان پاسخگویی یا فرکانس نمایشگر اعلام نشده است.

    در قسمت اتصالات شاهد ورودی‎های دیسپلی پورت، VGA و چندین درگاه HDMI هستیم. هم چنین فیلیپس دو پورت یو‎اس‎بی 3.0 از نوع A به همراه پورت شبکه گیگابیتی نیز بر روی این محصول قرار داده است. وجود پورت VGA ممکن است بسیاری از کاربران را متعجب کند زیرا امروزه کاربرد چندانی در محصولات رده بالا ندارد.

    احتمال دارد جزئیات فنی و تصاویر بیشتری از این محصول در ماه‎های آینده و قبل از عرضه رسمی آن در سه ماهه دوم سال 2018 منتشر شود. به نظر می‎رسد فیلیپس مدل 492P8 را برای صاحبان کسب و کارها عرضه خواهد کرد اما ثابت ماندن رزولوشن عمودی نیز امکان استفاده از این نمایشگر توسط گیمرها را ممکن خواهد ساخت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر