مانیتور سامسونگ CHG۹۰ ؛ یک نمایشگر ۴۹ اینچی خمیده و فوق عریض

عصر کالا- مانیتور سامسونگ CHG۹۰ یک مانیتور خمیده فوق عریض ۴۹ اینچی است که مختص گیمرها و حرفه ای ها طراحی شده است. این مانیتور با قیمت ۱۵۰۰ دلار به فروش خواهد رسید.

مانیتور سامسونگ CHG۹۰ ؛ یک نمایشگر ۴۹ اینچی خمیده و فوق عریض
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از آخرین خبر ؛‌ مانیتورهای فوق عریض این روزها بخشی از دنیای کامپیوارهای دسکتاپ را به خود اختصاص داده‌اند و مانیتور سامسونگ CHG90 همراه با یک پنل عریض 49 اینچی شاید عریض‌ترین آن‌ها باشد که تا به امروز رونمایی شده است.
    بیشتر بخوانید:

    مانیتورهای کوانتوم دات سامسونگ معرفی شدند: تجربه‌ای بی‌نظیر برای گیمرها

    مانیتور 49 اینچی فوق عریض و خمیده سامسونگ یکی از بهترینها در نوع خود است که می‌توان در بازار مشاهده کرد. این محصول بسیار بزرگ، همراه با دو لبه خمیده خود، شبیه به یک پرنده‌ی غول پیکر است که در حال گرفتن طعمه‌اش است. بدون شک با نخستین نگاه شما باور نخواهید کرد که با یک مانیتور کامپیوتری روبرو هستید و فکر می‌کنید که آن یک تلویزیون خانگی بزرگ و خمیده است. اساسا تصور خواهید کرد این مانیتور تلفیقی از دو نمایشگر خمیده 24 اینچی خمیده است که آن‌ها را به یکدیگر متصل کرده‌اند. و با رزولوشنی در حدود 3840×1080 پیکسل و یک نسبت ابعاد 32:9 ، تقریبا وضوحی دو برابر پیکسل های یک نمایشگر Full HD با نسبت ابعاد 16:9 را ارائه می‌کند.

    اما این مانیتور تنها بزرگ نیست، سامسونگ یک نمایشگر بسیار عالی را ارائه کرده است تا شما بتوانید دقیق‌ترین کارهایتان را نیز با آن انجام دهید – به طور مثال این نمایشگر می‌تواند ستون‌های یک فایل اکسل را در رزولوشنی واقعی نمایش دهد و یا لذت اجرای بازی Battlefield 1 را برای کاربرانش دوچندان کند. مانیتور سامسونگ CHG90 از تکنولوژی OLED کوانتوم دات این غول کره‌ای برای بهبود نمایش تصاویر و پشتیبانی از استاندارد HDR10 برای نمایش محتوای HDR بهره می‌برد. از نظر بازی نیز این مانیتور با استاندارد FreeSync 2 شرکت AMD عرضه خواهد شد که می‌تواند نمایش تصاویر متحرک را بهبود ببخشد و با یک نرخ رفرش 144 هرتزی و زمان پاسخگویی 1 میلی ثانیه‌ای، لذت تجربه بازی‌ها را بیش از پیش ارتقا ببخشد.

    سامسونگ برای این سخت افزار جذاب، برخی از نرم افزارهای اختصاصی را نیز تولید کرده‌است که به مدیریت این مانیتور کمک می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد تا 6 ویندوز را در کنار یکدیگر مشاهده کنند. بدون شک اگر به دنبال یک تجربه تمام عیار هستید و جزو کاربران حرفه‌ای ویندوز هستید، این قابلیت می‌تواند یک موهبت برای شما باشد. از نظر ارتباطی، مانیتور سامسونگ CHG90 از یک درگاه DisplayPort، یک درگاه Mini DisplayPort، دو درگاه HDMI و سه درگاه USB 3.0 بهره‌مند است؛ اگر چه جای خالی یک درگاه مدرن USB C نیز حس می‌شود.

    سامسونگ همراه با این مانیتور غول پیکر یکی از برادران کوچکتر آن به نام CHG70 را نیز معرفی کرده است که از نظر فیزیکی شبیه به این محصول است، اما در اندازه‌های 27 اینچی و 31.5 اینچی عرضه خواهد شد.

    متاسفانه این نمایشگر به هیچ عنوان ارزان قیمت نیست. مانیتور سامسونگ CHG90 با قیمت 1.499 دلار به فروش خواهد رسید، درحالی که برای خرید دو مدل 27 و 31.5 اینچی CHG70 مستلزم پرداخت 599 و 699 دلار خواهید بود. این محصولات همگی از همین امروز پیش فروش می‌شوند و فروش قطعی آن‌ها نیز از تابستان سال جاری آغاز خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر