پاناسونیک از موبایل اقتصادی P۹ برای کشور هند رونمایی کرد

عصر کالا- کمپانی پاناسونیک به تازگی از موبایل اقتصادی P۹ برای بازار هند رونمایی کرده است که تنها ۹۸ دلار قیمت داشته و در قیاس با این قیمت گذاری، مشخصات سخت افزاری نسبتاً خوبی در اختیار مشتریان قرار می دهد.

پاناسونیک از موبایل اقتصادی P۹ برای کشور هند رونمایی کرد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از دیجیاتو ، کمپانی پاناسونیک به تازگی از موبایل اقتصادی P9 برای بازار هند رونمایی کرده است که تنها 98 دلار قیمت داشته و در قیاس با این قیمت گذاری، مشخصات سخت افزاری نسبتاً خوبی در اختیار مشتریان قرار می دهد.

    نمایشگر 5 اینچی دستگاه، از نوع IPS بوده و رزولوشن بسیار پایین 854x480 را به نمایش در می آورد؛ علاوه بر این، نمایشگر توسط شیشه Dragontrail شرکت Asahi محافظت می شود. از منظر مشخصات داخلی، Panasonic P9 همراه با چیپست چهار هسته ای MT6737M با فرکانس کاری 1.1 گیگاهرتز عرضه می شود و از دیگر مشخصات آن می توان به 1 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش اشاره کرد.

    علاوه بر این ها، دوربینی 8 مگاپیکسلی در پشت قرار گرفته که از فوکوس خودکار و فلاش LED بهره می برد و دوربین 5 مگاپیکسلی جلو نیز ثبت تصاویر نسبتاً با کیفیت سلفی را تضمین می کند. P9 فرار است به صورت پیش فرض همراه با اندروید 7.0 از جعبه خارج شود و به باتری 2210 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است. ضمناً گفتنی است دستگاه در دو رنگ مشکی و طلایی عرضه می گردد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر