گوشی پاناسونیک پی ۵۵ مکس معرفی شد

عصر کالا- گوشی پاناسونیک پی ۵۵ مکس (Panasonic P۵۵ Max)، موبایل هوشمند جدید مقرون به صرفه‌ای است که به تازگی توسط کمپانی پاناسونیک راهی بازارهای هند شده است.

گوشی پاناسونیک پی ۵۵ مکس معرفی شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گجت نیوز، یکی از بارزترین مشخصات موبایل پی 55 پاناسونیک، باتری بزرگ 5000 میلی‌آمپر ساعتی آن است. این باتری می‌تواند عملکرد طولانی مدت این دستگاه را تضمین کند. این دستگاه در هند با قیمت 8499 روپیه (حدود 132 دلار) به فروش می‌رسد.
    مشخصات گوشی پاناسونیک پی 55 مکس
    گوشی پاناسونیک پی 55 مکس دارای یک صفحه نمایش 5.5 اینچی IPS با کیفیت تصویری اچ دی (رزولوشن 720 در 1280 پیکسل) است که شیشه منحنی 2.5D بر روی آن قرار گرفته. در زیر این نمایشگر و در دل این دستگاه پردازنده چهار هسته‌ای مدیاتک MT6737  با سرعت پردازش 1.25 گیگاهرتز قدرتنمایی می‌کند.
    فضای ذخیره سازی این اسمارت فون از 3 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی تشکیل شده که می‌تواند توسط کارت میکرو اس دی ارتقا پیدا کند.
    یک دوربین 13 مگاپیکسلی در پنل پشتی آن جای گرفته و در جلو، دوربینی 5 مگاپیکسلی دیده می‌شود. همان طور که در بالا نیز گفته شد، انرژی روزانه آن از یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی تامین شده و با سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا از جعبه خارج خواهد شد.
    گوشی پاناسونیک پی 55 مکس در دو گزینه رنگی مشکی و طلایی در دسترس کاربران قرار دارد. فلیپ کارت (Flipkart)، شرکت تجارت الکترونیکی مستقر در بنگلور هند، این گوشی هوشمند را عرضه می‌کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر