پاناسونیک تلویزیون نامرئی می‌سازد

عصر کالا- از زمان ورود تلویزیون‌های مسطح به بازار، تغییر جالب توجهی در زمینه طراحی تلویزیون‌ها رخ نداده‌است، زیرا راه‌های زیادی برای بهبود ظاهر یک صفحه مسطح شیشه‌ای وجود ندارند، اما شرکت پاناسونیک برای تغییر این یکنواختی چاره‌ای اندیشیده‌است.

پاناسونیک تلویزیون نامرئی می‌سازد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از همشهری آنلاین، براساس گزارش انگجت، این شرکت نمونه‌ای اولیه از یک تلویزیون تقریبا شفاف را ساخته و در نمایشگاه الکترونیک‌های CEATEC در ژاپن به نمایش درآورده‌است.

    زمانی که این تلویزیون روشن می‌شود، یک دستگاه نمایش معمولی در برابر چشم بیننده قرار می‌گیرد اما زمانی که خاموش می‌شود، صفحه‌ای شیشه‌ای و شفاف دیده می‌شود که تمامی اشیائی که در پس آن قرار گیرفته قابل مشاهده هستند.

    پاناسونیک این تلویزیون را آینده نمایشگرها توصیف کرده‌است اما درباره فناوری که به کار گرفته شده برای ساخت این مدل اطلاعاتی منتشر نساخته‌است.

    با این همه عده‌ای براین باورند این نمایشگر از تلفیق شبکه‌ای ظریف از مدارها با صفحه‌ای شیشه‌ای ساخته شده‌است. در ساخت این تلویزیون از جدید‌ترین فناوری OLED استفاده شده‌است که به برق کمی نیاز دارد از این رو می‌توان نمایشگرهای بسیار باریکی با کمک آنها ساخت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر