پاناسونیک الوگا ای ۳ و ای ۳ پرو با نمایشگر ۵.۲ اینچی رسما معرفی شدند

عصر کالا- پاناسونیک الوگا ای ۳ (Panasonic Eluga A۳) و الوگا ای ۳ پرو (Panasonic Eluga A۳ Pro) معرفی شدند. در ادامه به معرفی مشخصات فنی و قیمت این گوشی ها می‌پردازیم.

پاناسونیک الوگا ای ۳ و ای ۳ پرو با نمایشگر ۵.۲ اینچی رسما معرفی شدند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گجت نیوز، از نظر سخت افزاری تفاوت چندانی میان موبایل های جدید پاناسونیک وجود ندارد. با این حال، گوشی الوگا A3 به تراشه MT6737 با پردازنده‌ای چهار هسته‌ای و 1.25 گیگاهرتزی تجهیز شده و تراشه MT6753 با پردازنده‌ای هشت هسته‌ای و 1.3 گیگاهرتزی نیز مسئولیت مدیریت اطلاعات در گوشی الوگا A3 پرو را بر عهده دارد.
    پاناسونیک الوگا ای 3 و ای 3 پرو همراه با دستیار مجازی ARBO عرضه می‌شوند

    از دیگر ویژگی‌های این تلفن های هوشمند نیز می‌توان به نمایشگر 5.2 اینچی با وضوح 720p و شیشه محافظ “Asahi Dragontrail”، سه گیگابایت رم، باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی، دوربین پشتی 13 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار تشخیص فاز، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و پشتیبانی از دو سیم کارت به صورت هم‌زمان اشاره کرد. به علاوه، اندروید 7.0 نوقا در کنار دستیار مجازی اختصاصی پاناسونیک با نام “ARBO” در خدمت کاربران خواهد بود.
    هم‌اکنون الوگا ای 3 با حافظه داخلی 16 گیگابایتی و پاناسونیک الوگا ای 3 پرو با حافظه داخلی 32 گیگابایتی، به ترتیب با قیمت‌های 176 و 199 دلار در اختیار کاربران کشور هند قرار گرفته‌اند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر