توسط دانشجویان دانشگاه شریف؛

نرم افزار سوپر مارکت آنلاین راه اندازی شد

عصر کالا- جمعی از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف با طراحی و ساخت نرم افزاری، اقدام به راه اندازی سوپرمارکت های آنلاین در پیام رسان تلگرام کردند.

نرم افزار سوپر مارکت آنلاین راه اندازی شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر، کسری اقبالی دانشجوی مقطع کارشناسی دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی شریف درخصوص این طرح گفت: کلیت فعلی کار، یک نرم افزار است که در قالب chatbot در تلگرام اجرا می شود.

    وی افزود: کاربران می توانند با وارد شدن به این سیستم، شهر و محله خود را  انتخاب و از بین کالاهای سوپر مارکت هایی که در منوهای این نرم افزار وجود دارد، اجناس و مایحتاج خود را انتخاب کنند.

    این دانشجو اظهار داشت: با این نرم افزار پس از 20  تا 30 دقیقه، پیک سوپر مارکت کالاهای خریداری شده توسط کاربر را برای وی ارسال کرده و هزینه را در محل دریافت می کند.

    اقبالی خاطرنشان کرد: طرح ما از شهریورماه سال 95 به همراه یکی از دانشجویان دانشگاه تهران شروع و سرانجام در اردیبهشت ماه 96 این طرح به اجرا درآمد و اکنون در 5 محله از شهر کرج به شکل محدود و آزمایشی در حال اجراست.

    وی تاکید کرد: ایده سوپر مارکت های آنلاین، ایده جدیدی نیست، اما نکته جدید طرح ما استفاده از یک مسنجر و پیام رسان مانند تلگرام، برای اجرا کردن کدها بوده است.

    این دانشجو گفت: استفاده از chatbot ها برای کسب و کارهای تخصصی، ایده نسبتا جدیدی است که حتی شرکت های بزرگ نیز به دنبال گسترش فعالیت های خود در این زمینه هستند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر