در یک فروشگاه؛

اسکن کالا و پرداخت با اپلیکیشن جایگزین صف صندوق می شود

عصر کالا- یک خرده فروشی در انگلیس در رقابت با آمازون به مشتریانش اجازه می دهد به جای ایستادن در صف صندوق، کالاها را با موبایل اسکن و بهای آنها را به وسیله یک اپلیکیشن پرداخت کنند.

اسکن کالا و پرداخت با اپلیکیشن جایگزین صف صندوق می شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر, «تسکو» بزرگترین خرده فروشی انگلیس مشغول آزمایش روشی برای پرداخت بی نیاز از صف های طولانی صندوق در فروشگاه های زنجیره ای است.

    این اقدام برای رقابت با سرویس Go خرده فروشی آمازون طراحی شده است.

    در همین راستا تسکو به مشتریانش اجازه می دهد کالاها را با دستگاه موبایل خود اسکن کنند و بهای آنها را به وسیله یک اپلیکیشن پرداخت کنند و به راحتی از فروشگاه خارج شوند.

    این آزمایش در صورت موفقیت آمیز بودن در آینده نزدیک در فروشگاه های سراسر انگلیس اجرا می شود. البته مشروط بر آنکه بر چالش های امنیتی موجود فائق آید.

    در حال حاضر در طرح آزمایشی موبایل 100 نفر از کارمندان در سایت های مخصوص قادر به اسکن بارکدها است. این افراد می توانند پس از اسکن، بهای کالاهای خریداری شده را به وسیله اپلیکیشن ScanPay Go پرداخت کنند.

    به گفته استیون بلیر مدیر تغییرات فروشگاه های تسکو تا به حال بازخورد انجام این طرح موفقیت آمیز بوده اما برای اظهار نظر در این باره هنوز زود است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر