توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات؛

فراخوان انتخاب سرویس باکیفیت ایرانی در حوزه ICT اعلام شد

عصر کالا- وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با هدف حمایت از کالای ایرانی، فراخوان انتخاب و معرفی «کار خوب و با کیفیت ایرانی را در حوزه ICT » اعلام کرد.

فراخوان انتخاب سرویس باکیفیت ایرانی در حوزه ICT اعلام شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر، در سال حمایت از کالای ایرانی، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در نظر دارد پس از بررسی های مقدماتی توسط هیات داوری، با رای و انتخاب مردم نسبت به معرفی کار خوب و با کیفیت ایرانی در عرصه ارتباطات و فناوری اطلاعات و با موضوعات محوری زیر، اقدام کند.

    بنابراین از تمام شرکت های متقاضی که تقاضای ارزیابی کار خوب و با کیفیت ایرانی که محصول یا خروجی آنها مرتبط با عرصه ارتباطات و فناوری اطلاعات است و یا ازپلتفرم های آن استفاده کرده باشند و موقعیت فیزیکی آن ها در محدوده جغرافیایی ایران باشد، دعوت می شود حداکثر تا تاریخ 15 تیرماه امسال فرم مربوطه، درخواست و مستندات خود را به پست الکترونیکی javanan@ict.gov.ir ارسال کنند.

    موضوعات محوری این فراخوان شامل است از:

    خدمات مبتنی بر ویدئو، خدمات و ابزارهای پایه فناوری اطلاعات، آموزش، بهداشت و سلامتی، تبلیغات و بازاریابی، جمع سپاری، حمل و نقل، خدمات ابری و CDN، خرده فروشی، رسانه، شبکه های اجتماعی و ابزارهای وابسته، فناوری های مالی (فین تک)، خدمات عمومی، مدل و لباس، ابزارهای مبتنی بر نقشه، موسیقی، نیازمندی، توان یابان، پیام رسان، کاریابی، گردشگری، زنان و خانواده.

    محیط زیست، بازی و سرگرمی، تجهیزات، کالا و لوازم، کشاورزی، اینترنت اشیاء (IOT)، سبک زندگی، کودک و نوجوان، دینی و مذهبی، امنیت، کتاب، خدمات غذا و رستوران، ورزش، فرهنگی و هنر، واقعیت مجازی و واقعیت افزوده و سایر.

    متقاضیان برای شرکت در این ارزیابی و دریافت فرم فراخوان اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر