پشتیبانی هر چهار مدل آیفون جدید از شبکه ۵G

عصر کالا- یکی از تحلیلگران ارشد محصولات اپل به تازگی برآورد کرده است که این شرکت قصد دارد در پاییز سال آینده چهار گوشی آیفون مجهز به شبکه ۵G معرفی و عرضه کند.

پشتیبانی هر چهار مدل آیفون جدید از شبکه ۵G
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرکالا» به نقل از  ایسنا، جف کوال، کارشناس و تحلیلگر فعال در موسسه Nomura روز سه شنبه در یادداشتی نوشت و اعلام کرد که اپل به احتمال زیاد چهار مدل گوشی آیفون در پاییز سال 2020 میلادی رونمایی خواهد کرد که هر چهار مدل آن به قابلیت پشتیبانی از شبکه نسل پنجم اینترنت همراه ( شبکه 5G ) مجهز خواهند بود.

    وی همچنین پیش بینی کرده است که آیفون 12 دو دوربین اصلی دارد که یکی از مدل های آن به صفحه نمایشی به اندازه 5.4 اینچ و دیگری 6.1 اینچ تجهیز شده است. در کنار آنها، دو مدل دیگر 6.1 اینچی و 6.7 اینچی دیگر نیز توسط اپل معرفی و عرضه خواهد شد تا به کاربران اجازه دهد با کیفیت بالاتری محتوای موردنظر خود را مشاهده و تماشا کنند.

    بر اساس گزارش وب سایت barrons، نکته قابل توجه آن است که هر چهار مدل گوشی‌های آیفون 12 از قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G برخوردار خواهند بود و این امکان تنها منحصر به گوشی‌های پرچمدار آیفون نخواهد بود.

    این در حالیست که پیشتر آمار و گزارش‌های منتشر شده نشان می‌داد نسل بعدی گوشی های آیفون قرار است کاملا بدون سیم (wireless) باشند، به عبارتی دیگر، هیچ گونه درگاه اتصالی برای ورودی و خروجی کابل ها نداشته باشند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی