با حضور استاندار گیلان؛

دوازدهمین نمایشگاه لوازم خانگی در رشت افتتاح شد

عصر کالا- دوازدهمین نمایشگاه لوازم خانگی و سیستم های صوتی و تصویری با شرکت ۸۰ واحد تولیدی و حضور استاندار گیلان در رشت افتتاح شد.

دوازدهمین نمایشگاه لوازم خانگی در رشت افتتاح شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از مهر، دوازدهمین نمایشگاه لوازم خانگی و سیستم های صوتی و تصویری با شرکت 80 واحد تولیدی شامگاه سه شنبه در رشت افتتاح شد.

    استاندار گیلان در آئین افتتاح این نمایشگاه گفت: برگزاری نمایشگاه هایی از این دست فرصتی برای شناخت تولید کنندگان و همچنین ایجاد زمینه ای برای رقابت بر سر کیفیت تولیدات است.

    محمد علی نجفی افزود: این نمایشگاه فرصتی را فراهم آورده تا بازدیدکنندگان بتوانند در یک مکان از محصولات مختلف دیدن کنند.

    وی به حضور شرکت های توانمند داخلی در این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: آخرین تولیدات و فرصت های نظام تولیدی کشور در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفته است.

    استاندار گیلان با اشاره به حمایت های دولت از تولید داخلی تأکید کرد: تولیدکنندگان باید با بهره گیری از فرصت سال اقتصاد مقاومتی و کار آمد کردن بخش دانش فنی و استفاده از شرکت های دانش بنیان در جهت خودکفایی گام بردارند .

    دوازدهمین نمایشگاه لوازم خانگی، سیستم های صوتی و تصویری تا تاریخ 27 آذر ماه از ساعت 15 الی 21 در محل دائمی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان گیلان در معرض دید علاقمندان است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر