نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی، صوتی و تصویری در اردبیل گشایش یافت

عصر کالا- با حضور اقشار مختلف مردم سیزدهمین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی، صوتی و تصویری در محل نمایشگاه بین‌المللی اردبیل گشایش یافت.

نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی، صوتی و تصویری در اردبیل گشایش یافت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از تسنیم، بهزاد خسروانی مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی اردبیل عصر امروز در مراسم گشایش سیزدهمین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی، صوتی و تصویری در اردبیل اظهار داشت: این نمایشگاه با هدف ارائه آخرین تولیدات و محصولات واحدهای تولیدی ، تبادل دانش و اطلاعات بین تولیدکنندگان و ایجاد نمایندگی در استان اردبیل کار خود را آغاز کرده و تمام تلاش ما بر این است که بتوانیم محصولات خود را به معرض نمایش بگذاریم.

    وی افزود:  نمایشگاه لوازم خانگی، صوتی و تصویری و لوستر به مدت 4 روز از ساعت 16 تا 22 در نمایشگاه بین‌المللی اردبیل برای بازدید عموم دایر است و بازدیدکنندگان می‌توانند در ساعات معین شده به این نمایشگاه مراجعه کرده و از محصولات نمایشگاه دیدن کنند.

    خسروانی تصریح کرد: از جمله محصولاتی که در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده می‌توان به لوازم خانگی، تصویری و صوتی، تجهیزات آشپزخانه، لوستر، کالای خواب، فرش ماشینی و دستباف اشاره کرد که خریداران می‌توانند این محصولات را با تخفیف ویژه خریداری کنند.

    مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی اردبیل اظهار کرد: 12 استان در این نمایشگاه شرکت دارند و 60 واحد تولیدی و بازرگانی برای ارائه محصولات و لوازم خانگی حضور به عمل آورده‌اند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر