دبیرکل انجمن لوازم خانگی ایران؛

صادرات لوازم خانگی سالانه بیش از ۳۰۰ میلیون دلار ارز آوری دارد

عصر کالا- دبیرکل انجمن لوازم خانگی ایران با بیان این که محصولات لوازم خانگی همچون کولرآبی، بخاری گازی، آبگرمکن، اجاق گاز، چرخ خیاطی و ماشین لباسشویی به دیگر کشورها صادر می شوند گفت: صادرات لوازم خانگی با کیفیت سالانه بیش از ۳۰۰ میلیون دلار ارزآوری برای کشور به همراه دارد.

صادرات لوازم خانگی سالانه بیش از ۳۰۰ میلیون دلار ارز آوری دارد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایرنا، «حبیب اله انصاری» روز پنجشنبه در آیین گشایش هفدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی کشور در جمع خبرنگاران افزود: گردش مالی تولید لوازم خانگی در کشور هشت میلیارد دلار است و 75 درصد انواع لوازم خانگی مورد نیاز کشور در داخل تولید می شود.
    به گفته انصاری، لوازم خانگی تولیدی کشورمان از نظر کیفیت با کالاهای مشابه کشورهایی نظیر چین، کره جنوبی، برزیل، ترکیه و آمریکا قابل رقابت است، ضمن آنکه به لحاظ قیمتی نیز تا 50 درصد از مشابه خارجی ارزان تر می باشد.
    وی تصریح کرد: 400 واحد تولیدی بزرگ و کوچک در صنعت لوازم خانگی کشور به صورت رسمی فعالیت دارند و 100 هزار نفر نیز در این واحدها مشغول کار هستند.
    هفدهمین نمایشگاه ین المللی لوازم خانگی از امروز دوم تا هفتم آذرماه هر روز از ساعت 9 تا 17 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برای بازدید علاقه مندان دایر است.
    در این نمایشگاه، 298 شرکت داخلی و 137 شرکت خارجی شرکت کرده اند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر