نوزدهمین نمایشگاه لوازم خانگی,صوتی و تصویری فارس

عصر کالا- نوزدهمین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی، صوتی و تصویری عصر روز گذشته با حضور جمعی از مسئولان استانی در محل دائمی نمایشگاه¬های بین المللی استان فارس آغاز به کار کرد.

نوزدهمین نمایشگاه لوازم خانگی,صوتی و تصویری فارس
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از عصر نمایشگاه، مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس، صنعت لوازم خانگی را یکی از رشته های شتاب دهنده توسعه صنعتی برشمرد و هدف از برگزاری این نمایشگاه را ایجاد کسب و کار مطلوب، افزایش بهره وری فرآیندهای تولیدی، ارتباط مستقیم تولیدکننده و مصرف کننده، معرفی جدید ترین محصولات و تکنولوژی های روز دنیا و حمایت از تولیدکنندگان داخلی بیان کرد.
    سید محمود موسوی از مشارکت 30 درصد تولیدکنندگان استانی در این نمایشگاه خبر داد و افزود 65 شرکت از سراسر نقاط کشور از جمله فارس، تهران، خراسان رضوی، اصفهان، آذربایجان شرقی، البرز، قم و ... و نمایندگان محصولاتی از کشورهای آلمان، کره جنوبی، ژاپن،چین، ترکیه و فرانسه در قالب 200 غرفه در دو سالن حافظ و سرو به ارائه آخرین دستاوردها و محصولات خود می پردازند.
    موسوی زمینه فعالیت مشارکت کنندگان را انواع یخچال، فریزر، اجاق گاز، هود، سینک، تلویزیون، ماشین ظرفشویی، لباسشویی، جاروبرقی، صوتی و تصویری، لوازم آشپزخانه و... اعلام کرد و گفت: برندهای برتر داخلی و خارجی از جمله امرسان، اسنوا، هیمالیا، استیل البرز، میدیا، AEG، کن، پیلوت، پاناسونیک، مارشال و ... در این نمایشگاه حضور دارند.
    تمامی علاقمندان و عموم بازدیدکنندگان می توانند جهت بازدید از این نمایشگاه تا روز جمعه مورخ 31 شهریور ماه 1396 از ساعت 17 الی 22 به محل دایمی نمایشگاه¬های بین المللی فارس مراجعه فرمایند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر