قوی‌ترین پاور بانک جهان با ظرفیت ۴۸ هزار میلی‌آمپر عرضه شد‌

عصر کالا- باتری زاپاس که از آن با عنوان «پاور بانک» یاد می‌شود یکی از کاربردی‌ترین ابزارهای جانبی است که بیشتر کاربران با آن سر و کار دارند. بهترین نوع «پاور بانک» مدلی است که ظرفیت بیشتری داشته باشد و بتواند به دفعات بیشتر انرژی مورد نیاز دستگاه موبایلی را تامین کند.

قوی‌ترین پاور بانک جهان با ظرفیت ۴۸ هزار میلی‌آمپر عرضه شد‌
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از هشدار نیوز، شرکت «شارژتِک» محصول جدیدی در این زمینه ارایه کرده است که از آن می‌توان به عنوان قوی‌ترین و پرظرفیت‌ترین پاور بانک جهان یاد کرد. این باتری همراه ظرفیت 48 هزار میلی‌آمپری دارد و به شما امکان می‌دهد انرژی مورد نیاز تمام دستگاه‌های الکترونیکی خود را برای کل روز تامین کنید و همچنان انرژی ذخیره شده در اختیار داشته باشید.

    قیمت این پاور بانک 330 دلار اعلام شده است که از جمله قابلیت‌های آن می‌توان به دو خروجی اِی‌سی، دو ورودی یو‌اِس‌بی، و یک ورودی یو‌اِس‌بی تایپ-سی اشاره کرد. این باتری همراه به پنل خورشیدی هم مجهز شده است تا انرژی مورد نیاز خود را از این طریق هم دریافت کند و البته برای آنکه به طور کامل شارژ شود می‌بایست 8 ساعت به برق متصل شود.

    در این پاور بانک 16 باتری 3 هزار میلی‌آمپری پاناسونیک جاسازی شده است که مشابه آن در خودروهای برقی شرکت «تِسلا» مورد استفاده قرار می‌گیرد. با وجود ظرفیت و قدرت بالا، این محصول در ابعاد 8.6، 1.6 و 5.6 اینچ ساخته شده است و تنها 0.9 کیلوگرم وزن دارد. به همین خاطر به راحتی می‌توان آن را به کیف دستی حمل کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر