اپراتورهای تلفن همراه به دنبال طراحی بسته های تلفیقی صوت و داده باشند

عصر کالا- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به اپراتورهای تلفن همراه توصیه کرد برای افزایش رضایت مردم تلاش کنند بسته های تلفیقی از صوت و داده (دیتا) فراهم کنند.

اپراتورهای تلفن همراه به دنبال طراحی بسته های تلفیقی صوت و داده باشند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایرنا، «محمود واعظی» روز یکشنبه در مراسم افتتاح پروژهای همراه اول افزود: کشورهای جهان امکان های زیادی در اختیار کاربران اینترنت خود قرار می دهند و لازم است اپراتورهای تلفن همراه در کشورمان هم دنبال چنین طرح هایی باشند.
    وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: اکنون مردم بیشتر از ویدیو استفاده می کنند و همین امر سبب شده است آنها فکر کنند اپراتورها کم فروشی می کنند.
    واعظی با بیان اینکه ایجاد بسته ای تلفیقی از صوت و دیتا افزایش رضایت مردم را به همراه خواهد داشت، از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی( رگولاتوری) خواست در این باره با اپراتورها همکاری کند.
    وی در ادامه بر همکاری بین دولت، بخش خصوصی و دانشگاهی تاکید کرد و گفت: همراهی این سه بخش تحول های بزرگی در کشور رقم خواهد زد.
    واعظی نقش دولت را تسهیل کننده امور بخش خصوصی دانست و گفت: دولت از بخش خصوصی حمایت می کند و هر زمان رقابت ها ناجوانمردانه شد، برای جلوگیری دخالت خواهد کرد.
    واعظی به انقلاب صنعتی چهارم اشاره کرد و گفت: همه ابزارهای این انقلاب مانند داده های بزرگ، نسل پنجم تلفن همراه، اینترنت اشیا در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات قرار دارد.
    به گفته وی ، بخش ارتباطات کشور آمادگی ورود را به این انقلاب دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر