فیلیپس نمایشگر ۴۹ اینچی با نسبت تصویر ۳۲ به ۹ تولید می‌کند

عصر کالا- شرکت هلندی فیلیپس در حال آماده‌سازی یک نمایشگر خمیده و غول‌پیکر ۴۹ اینچی برای سال آینده است.

فیلیپس نمایشگر ۴۹ اینچی با نسبت تصویر ۳۲ به ۹ تولید می‌کند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از زومیت، نمایشگر 492P8 فیلیپس به یک پنل خمیده از نوع VA با رزولوشن 3840 در 1080 پیکسل مجهز خواهد بود. حداکثر روشنایی این نمایشگر معادل 600 نیت و نسبت کنتراست آن، 5000 به 1 است. شعاع خمیدگی این نمایشگر معادل 1800 میلی‌متر و زاویه دید عمودی و افقی آن 178 درجه است.

    آنچه در مورد این نمایشگر عظیم‌الجثه جالب توجه به نظر می‌رسد، نسبت تصویر 32 به 9 (معادل 3.56 به 1) آن است که نسبت چندان رایجی نیست و باعث شده این نمایشگر به‌مراتب عریض‌تر از نمایشگرهای رایج در بازار به نظر برسد. فیلیپس هنوز جزئیاتی نظیر نرخ تازه‌سازی یا زمان واکنش این نمایشگر را مشخص نکرده؛ اما بر اساس اطلاعات موجود، فاصله‌ی بین پیکسل‌ها در این نمایشگر 0.312 میلی‌متر و تراکم تصویر آن 81.41 پیکسل بر اینچ‌ است.

    نمایشگر فیلیپس

    این نمایشگر به یک Display Port، دو درگاه HDMI و یک درگاه d-Sub مجهز است. اما اگر در نظر دارید از درگاه d-Sub استفاده کنید، رزولوشن نمایشگر شما به 1920 در 1200 پیکسل محدود خواهد شد. هرچند استفاده از درگاه d-Sub گزینه‌ی چندان مناسبی نیست؛ اما می‌توانید از این درگاه برای حالت تصویر در تصویر استفاده کنید. مانیتور جدید فیلیپس همچنین به دو درگاه یو‌اس‌‌بی 3 نوع A، درگاه اترنت و دو جک 3.5 میلی‌متری به‌عنوان ورودی و خروجی صدا مجهز است.

    بنا به گزارش Anandtech، این نمایشگر تا سه‌ماهه‌ی دوم سال 2018 عرضه نخواهد شد و قیمت آن حدود 899 یورو یا 1077 دلار تخمین زده می‌شود؛ اما برای اطلاع از قیمت نهایی این محصول باید منتظر فرا رسیدن زمان عرضه‌ی آن باشیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر