چرا باید صندلی ماساژور بخریم؟

عصر کالا- خرید صندلی ماساژور برای کسانی که در جستجو برای کسب آرامش و زدودن درد و خستگی‌های ناشی از فعالیت‌های روزمره هستند، می‌تواند نقشی تعیین کننده داشته باشد.

چرا باید صندلی ماساژور بخریم؟
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از فارس، خرید صندلی ماساژور برای کسانی که در جستجو برای کسب آرامش و زدودن درد و خستگی‌های ناشی از فعالیت‌های روزمره هستند، می‌تواند نقشی تعیین کننده داشته باشد. بهترین صندلی ماساژور به معنای دست یافتن به وسیله‌ای برای انجام ماساژ قسمت‌های گوناگون بدن است. به طور یقین ماساژ درمانی نه تنها برای افراد در درمان دردهای بدن مفید است، بلکه ماساژ منظم می‌تواند به کاهش تنش و استرس در شما کمک کند. از آنجایی که امکان پذیر نیست هر روز یک فرد ماساژ دهنده را استخدام کنید، یا مسیری را به رفتن به مرکز ماساژ طی کنید و همچنین متحمل هزینه های زیادی در بلند مدت شوید، می‌توانید با خرید صندلی ماساژور گامی موثر در سلامت فردی خود بردارید.

    بدین ترتیب برای شما به راحتی امکان دریافت ماساژ منظم در خانه و محل کار وجود دارد. با تهیه بهترین صندلی ماساژور می‌توانید از ماساژی با کیفیت، کاربردی و همه جانبه برخوردار شوید. صندلی ماساژ خوب انواع گوناگونی از اقدامات و تکنیک های ماساژ را در سطوح مختلف برای شما فراهم می‌کند.

    دستورالعمل عملیاتی که به صندلی ماساژور متصل شده است نشان می‌دهد که چگونه به درستی از صندلی ماساژور جهت رسیدن به نتیجه عالی استفاده کنید. راهنمای استفاده از صندلی ماساژور به راحتی تنها با فشردن یک دکمه است. تولید کنندگان جهت فروش صندلی ماساژور طرح های گوناگونی از آن را می سازند، اگر چه آنها دارای طرح‌هایی مجزا و منحصر به فرد هستند، اما برخی از تکنیک‌های عمومی ماساژ در همه آنها به طور یکسان به کار رفته است.

    وقتی می‌خواهید از یک صندلی ماساژور استفاده کنید، صرف نظر از طراحی آن، تنها به راحتی روی آن بنشینید و از یکی از برنامه‌های از پیش تعیین شده آن استفاده کنید. برنامه‌هایی برای انواع گوناگون ماساژ به مانند نقاط فشار شیاتسو، مالش، ضربه زدن، ورز دادن و حرکت غلتکی وجود دارد.


    برای  سبک ماساژ نقاط فشار شیاتسو، غلطک‌های موجود در صندلی ماساژور برای نقاطی مشخص از کمر و پشت فرد عمل می‌کنند که هدف آن تنها ایجاد آرامش و رفع تنش و خستگی است. اگر می خواهید دست‌ها یا پاها را ماساژ دهید، باید با استفاده از برنامه‌های از پیش تعیین شده صندلی و تنها با فشار دادن چند دکمه، توسط کیسه های موجود به راحتی مقدار شدت و سرعت ماساژ را به دلخواه تغییر دهید. حالت ضربه زدن یکی دیگر از تکنیک‌های ماساژ است که معمولی به حرکت کاراته شبیه است که در قسمت پشتی صندلی ماساژور قرار دارد و برای تحریک و ماساژ بخش کمر و پشت به کار گرفته می‌شود.

    برای تکنیک‌های نورد یا غلتکی، چرخش‌ها به سمت بالا و پایین در امتداد پشتی صندلی ماساژور به صورت منظم حرکت می‌کنند. شیوه ماساژی به مانند ورز دادن یا مالش، تکنیکی است که غلتک‌ها را قادر می‌سازد در یک الگوی دایره‌ای حرکت کنند. غلتک ها نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند تا اطمینان حاصل شود که ماساژ به شیوه ایده آل انجام می گیرید. آنها حرکت های دست یک ماساژور حرفه‌ای را تقلید می‌کنند و در الگوهای گوناگون و ویژه ای کار می‌کنند تا ماساژی مطلوب صورت گیرد.

    به گفته دیگر صندلی ماساژور دامنه گسترده‌ای از فنون مختلف ماساژ را با حرکت هایی به سمت بالا، پایین و دایره ای را انجام می‌دهند. دیگر صندلی‌های ماساژ پیچیده تر و با ویژگی‌های بیشتری برای ایجاد تجربه ماساژ عالی موجود هستند. به موجب این صندلی ماساژور همچون یک شبیه ساز حرفه ای حرکت های ماساژ عمل می‌کند.

    در برخی از آنها ماساژور به مانند تعدادی از مدل‌های برند بن کرBONCARE امکانات و ویژگی‌های منحصر به فردی همچون ماساژ در حالت بی‌وزنی یا گرانش صفر را با ایجاد تجربه‌ای واقعی، خیال انگیز و بسیار آرامش بخش را فراهم می‌کند. در فروش صندلی ماساژور همه این موارد که در راستای ویژگی و امکانات آن قرار دارد، مستقیما بر قیمت صندلی ماساژور موثر خواهد بود.


    قبل از استفاده از صندلی ماساژور باید نخست آن را به برق بزنید و از طریق دکمه که در پشت دستگاه تعبیه شده اقدام به روشن کردن صندلی کنید، بعد به راحتی بر روی صندلی نشسته و ماساژ بگیرید. بسیاری از انواع صندلی ماساژور به مانند دستگاه‌های دیگر ماساژ به مانند ماساژور پا دارای مقرراتی هستند که می‌توانید با فشار دادن یک دکمه مقدار شدت و سرعت ماساژ را تنظیم و کنترل کنید.

    سیستم‌های مکانیکی و الکتریکی طراحی شده در صندلی ماساژور برای کار در موقعیت‌های متنوع است و به شما اجازه می‌دهد که گزینه‌های بسیاری را در راستای تکنیک‌های ماساژ را انتخاب کنید. میزان شدت انتخابی شما بستگی به خواسته و نوع بدن شما دارد و اینکه چگونه می‌خواهید غلتک‌ها بر روی بدن شما به حرکت در آیند است. در برخی از مدل‌های صندلی ماساژور BONCARE، ریموت کنترلی (کنترل دستی) جهت تنظیمات مورد نظر و مشاهده شدت، سرعت و نوع تکنیک ماساژ وجود دارد.

    با استفاده از تنظیمات مرتبط می‌توانید در یک زمان از ماساژ بخش‌های گوناگون بدن لذت ببرید. طور کلی، هرچه بیشتر با صندلی ماساژور کار کنید، می توانید به وضوح مزایای بی‌شمار آن را مشاهده کنید و از کارکرد آن و نوع خواسته‌های خود در راستای ماساژ بهره‌مند شوید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر