خشک کردن سریع و ایمن مو با سشوار مادون قرمز

عصر کالا- استفاده از سشوار بعد از استحمام برای خشک کردن مو یک روال متداول است، اما خشک کردن کامل مو با سشوارهای عادی مدت زیادی طول می کشد و استفاده طولانی از آنها به موی انسان آسیب می زند.

خشک کردن سریع و ایمن مو با سشوار مادون قرمز
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر، شرکت ولوو بیوتی سشوار تازه ای تولید کرده که از روش جدیدی برای خشک کردن سریع مو استفاده می کند و شرکت سازنده مدعی است استفاده مداوم از آن باعث آسیب دیدن پیاز مو نمی شود.

    این سشوار با نام کامل Volo Go Cordless Dryer با باتری کار می کند و لذا افراد در حین استفاده از آن می توانند به راحتی در منزل جابجا شوند و کارهای دیگرشان را هم انجام دهند.

    سشوار یادشده از نور مادون قرمز کوارتز برای خشک کردن مو استفاده می کند. این فناوری جدید باعث خشک شدن موها از عمق سر و از داخل به سمت خارج می شود. این در حالی است که گرمای شدید سشوارهای عادی در صورت استفاده طولانی و با فاصله کم می تواند به سلامت موها آسیب بزند.

    شرکت سازنده می گوید این فناوری باعث می شود موها درخشان تر، سالم تر و خوش حالت تر به نظر برسند. باتری های این سشوار کم مصرف هستند و با یک بار شارژ می توان برای مدت طولانی از آنها استفاده کرد. سشوار مذکور در تابستان روانه بازار می شود و قیمت آن هنوز اعلام نشده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر