اسفندماه؛

فستیوال نوآوری های صنعت آرایشی و بهداشتی برگزار می شود

عصر کالا- فستیوال نوآوری های صنعت آرایشی و بهداشتی ششم اسفندماه با هدف ارائه دستاوردهای محققان در این زمینه برگزار می شود.

فستیوال نوآوری های صنعت آرایشی و بهداشتی برگزار می شود
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه  خبری «عصر کالا» به نقل از مهر، فستیوال نوآوری های صنعت آرایشی_بهداشتی با حضور فناوران، سرمایه گذاران و تولیدکنندگان ششم اسفند ماه با رویکرد «بستری برای تجاری سازی و فرصتی برای سرمایه گذاری» برگزار می شود.

    هدف از برگزاری این فستیوال ها انعقاد قراردادهایی مبنی بر تولید انبوه طرح های مخترعان است. این فستیوال تخصصی برای تجاری‌سازی نوآوری‌های صنعت آرایشی و بهداشتی از طریق معامله - جذب سرمایه‌گذار در بازار دارایی فکری و با حضور سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان این صنعت برپا می شود.

    این فستیوال در محل اتاق بازرگانی تهران دایر خواهد شد.

    در این فستیوال ها اختراعاتی از سوی محققان ارائه و معرفی می شوند تا زمینه تعامل با سرمایه گذاران علاقمند ایجاد شود در صورت حصول توافق و انجام معامله از طریق بازار دارایی فکری، حمایت‌های مادی و معنوی معاونت علمی‌ و فناوری ریاست جمهوری در قالب ارائه تسهیلات وجود خواهد داشت.

    اختراعات حائز شرایط، پس از طی فرآیند ارزیابی و انتخاب در روز برگزاری فستیوال به مخاطبان معرفی شده و زمینه تعامل بین طرفین با برگزاری جلسات رو در رو فراهم می‌شود. در صورت حصول توافق و انجام معامله از طریق بازار دارایی فکری، حمایت‌های مادی و معنوی معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری در قالب ارائه تسهیلات وجود خواهد داشت.

    تسهیلات تکمیل مستندات نوآوری‌ها برای ارائه به سرمایه گذاران (ارزیابی فنی اختراع و تهیه BP خلاصه)؛ تسهیلات خرید/ سرمایه گذاری در نوآوری‌ها برای سرمایه گذاران و صنعتگران، تسهیلات به میزان 40 درصد قیمت معامله (اعم از خرید قطعی اختراع، لیسانس و یا سرمایه گذاری مشترک) و تا سقف 5 میلیارد ریال به صورت تسهیلات قرض الحسنه؛ از جمله برنامه های حمایتی از طرح های منتخب فستیوال ها به شمار می روند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر