لپ‌تاپ جدید شیائومی با مشخصاتی تازه در وب‌سایت Jingdong دیده شد

عصر کالا- شیائومی تقریبا یک سال پیش با عرضه Mi NoteBook Air به بازار لپ‌تاپ‌ها وارد شد. این کمپانی محصول خود را در مدل‌های ۱۳.۳ و ۱۲.۵ اینچی معرفی کرد و در نسخه‌های بعدی، فناوری ۴G را به آن‌ها اضافه نمود و پردازنده‌شان را تقویت کرد. حالا نسخه ۱۳.۳ اینچی این نوت‌بوک دوباره ارتقا پیدا کرده و خیلی زود رونمایی خواهد شد.

لپ‌تاپ جدید شیائومی با مشخصاتی تازه در وب‌سایت Jingdong دیده شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از شهرخبر ؛ این نوت‌بوک 13.3 اینچی جدید در وبسایت (Jingdong (JD.com مشاهده شده است. در تصاویر موجود به‌نظر نمی‌رسد از نظر ظاهری تفاوت زیادی بین این مدل با نسخه‌های قبلی که دارای 4G یا فاقد آن بودند وجود داشته باشد. با این حال زمانی که آن را باز کنید به زیبایی‌اش خیره خواهید شد.


    در کنار به‌روز رسانی سخت افزار داخلی Mi NoteBook Air جدید، در گوشه سمت راست و بالای تاچ‌پد این محصول قطعه‌ای افزوده شده که احتمالا اسکنر اثر انگشت خواهد بود.

    هم‌چنین پردازنده نسل ششمی Core-i5 آن، با یک تراشه نسل هفتمی i5-7200U که حداکثر کلاک آن 3.1 گیگاهرتز خواهد بود، جایگزین شده است. کارت گرافیک این نوت‌بوک نیز از یک GTX 960MX به GeForce MX150 ساخته انویدیا ارتقا پیدا خواهد کرد. رم این محصول هنوز 8 گیگابایت باقی مانده و برای حافظه داخلی آن، 256 گیگابایت کنار گذاشته‌اند. نسخه دیگری از نوت‌بوک شیائومی با حافظه داخلی 128 گیگابایتی نیز عرضه می‌شود.

    انتظار می‌رود Mi NoteBook Air جدید از روز دوشنبه، 12 ژوئن، برای سفارش در دسترس خریداران قرار بگیرد. مدل 128 گیگابایتی این محصول 735 دلار قیمت گذاری شده و نسخه 256 گیگابایتی آن قیمت مناسب 805 دلاری خواهد داشت.

    حال به ما بگویید که نظر شما درباره این نوت‌بوک جدید شیائومی چیست؟ آیا وجود یک اسکنر اثر انگشت به‌همراه پردازنده و کارت گرافیک جدید ارزش خرید این محصول را افزایش داده است؟

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی