لپ تاپ لپ تاپ شیائومی می نوت بوک پرو با پردازنده‌ی نسل هشتم اینتل معرفی شد

عصر کالا- شرکت شیائومی در جریان مراسمی رسمی، از لپ‌تاپ پرچم‌دار خود با نام می نوت‌بوک پرو رونمایی کرد. این لپ‌تاپ به نسل هشتم پردازنده ‌Core i۷ اینتل مجهز شده است.

لپ تاپ لپ تاپ شیائومی می نوت بوک پرو با پردازنده‌ی نسل هشتم اینتل معرفی شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از زومیت، دقایقی پیش، شرکت شیائومی از لپ‌تاپ جدید خود با نام می نوت‌بوک پرو رونمایی کرد. این لپ‌تاپ که پرچم‌دار شرکت شیائومی در زمینه‌ی کامپیوترهای شخصی قابل حمل محسوب می‌شو،د از نسل هشتم پردازنده‌های اینتل Core i7 در کنار 16 گیگابایت رم DDR4 و حداکثر یک ترابایت اس‌اس‌دی استفاده می‌کند.طبق گفته‌ی شیائومی، عملکرد نسل هشتم این پردازنده‌ها، 40 درصد سریع‌تر از نسل پیشین آن است. شیائومی برای انجام محاسبات گرافیکی، کارت گرافیک GeForce MX150 شرکت انویدیا را برای لپ‌تاپ پرچم‌دار خود انتخاب کرده است. این لپ‌تاپ به‌طور پیش‌فرض به حسگر اثر انگشت مجهز شده و سیستم خنک‌کننده‌ای پیشرفته متشکل از لوله‌های انتقال حرارت و فن دارد.

    می نوت‌بوک پرو به نمایشگری 15.6 اینچی با روکش گوریلا گلس 3 مجهز شده است. این لپ‌تاپ 15.9 میلی‌متر ضخامت و نزدیک به 1.95 کیلوگرم وزن دارد. بلندگوهای این لپ‌تاپ هم با همکاری شرکت هارمن طراحی شده است که از فناوری Dolby Atoms هم پشتیبانی می‌کند. این سخت‌افزار توسط یک باتری 60 وات ساعت تغذیه می‌شود که به لطف فناوری شارژ سریع،‌ می‌تواند در 35 دقیقه تا 50 درصد شارژ شود.

    این لپ‌تاپ از کیبوردی با چیدمان جزیره‌ای استفاده می‌کند که طبق ادعای شرکت سازنده، کلیدهای کیبورد این لپ‌تاپ، 19 درصد بزرگ‌تر از کلیدهای کیبورد مک‌بوک پرو طراحی شده است تا راحتی و ارگونومی بهتری هنگام تایپ کردن در اختیار کاربرش قرار دهد. کیبورد این لپ‌تاپ، کلیدهای چهار جهت اصلی با سایز استاندارد و کلید Function را هم برای فعال کردن وظایف ثانویه‌ی کلیدها دارد.

    برای ارتباط با دستگاه‌های دیگر، می نوت‌بوک پرو یک کارت خوان سه کاره، دو درگاه یواس‌بی نوع سی، یک خروجی تصویری HDMI، دو درگاه یواس‌بی 3.0 و خروجی صوتی 3.5 میلی‌متری دارد. مدل Core i7 این لپ‌تاپ در دو مدل با 8 و 16 گیگابایت رم عرضه می‌شود که قیمت مدل 8 گیگابایتی، 999 دلار و مدل 16 گیگابایتی، 1099 دلار است. ارزان‌ترین مدل می نوت‌بوک پرو  از پردازنده‌ی Core i5 و 8 گیگابایت رم استفاده می‌کند که قیمتی معادل 859 دلار دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر