نوت بوک ایر ۱۲.۵ اینچی هوآوی به زودی عرضه می‌شود

عصر کالا- به تازگی پستی در حساب رسمی شیائومی منتشر شده است که از زمان عرضه می‌نوت بوک ایر خبر می‌دهد.

نوت بوک ایر ۱۲.۵ اینچی هوآوی به زودی عرضه می‌شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران، به نظر می‌رسد شیائومی می‌نوت بوک ایر - Mi Notebook Air با اندازه 12.5 اینچ در چند روز آینده بروزرسانی جدید برای خود دریافت کند. این مسئله از پستی برداشت شده که در حساب رسمی این شرکت نوشته شده است.

    اطلاعات درون این پست مبهم است، اما یک تاریخ در آن وجود دارد. این تاریخ 26 مارس است. در نتیجه باید در این روز اتفاق خاصی برای این شرکت و محصولش بیفتد. در عکس تبلیغاتی که منتشر شده است یک ترازو وجود دارد که عدد 1.07 کیلوگرم را نشان می‌دهد. این وزن مدل فعلی این لپ تاپ است.

    از آن‌جایی که اکثر خبرنگاران به زبان چینی تسلط ندارند و نمی‌شود برای ترجمه این زبان به google translate اعتماد کرد ما تنها می‌توانیم حدس‌هایی در این باره بزنیم. بر اساس ترجمه ما معنی جمله‌ای که در این پست وجود دارد این است: "وزن عالی کدام است؟ ". بر اساس این جمله به نظر می‌رسد که مدل بعدی این لپ تاپ سبک‌تر از وزنی باشد که در پوستر تبلیغاتی وجود دارد.

    در ادامه تصویر تبلیغاتی منتشر شده در حساب رسمی این شرکت را مشاهده می‌کنید که بر روی آن به وضوح عدد 1.07 کیلوگرم نشان داده می‌شود:

    مدل فعلی دارای نمایشگر FullHD و با اندازه 12.5 اینچ است. درضمن درون آن از پردازنده‌های Intel Core m3-7Y30 یا Core i5-7Y54، به همراه 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت یا 256 گیگابایت حافظه داخلی استفاده شده است. همه این‌ها در بدنه فلزی این دستگاه خیره کننده است، البته مدل مشابهی از این دستگاه در برند اپل نیز به چشم می‌خورد. برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر و دقیق‌تر باید زمان بیشتری منتظر بمانیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر