ایسوس از نوت بوک VivoBook Pro ۱۵ رونمایی کرد

عصر کالا- ایسوس در جریان نمایشگاه کامپیوتکس امسال محصولات جدید بسیاری را معرفی کرد که یکی از این محصولات نوت بوک VivoBook Pro ۱۵ N۵۸۰ است.

ایسوس از نوت بوک VivoBook Pro ۱۵ رونمایی کرد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گیکی گجت، نوت بوک VivoBook Pro 15 ایسوس مجهز به 16 گیگابایت رم و ظرفیت حافظه تا 2 ترابایت است و صفحه نمایش آن تصاویر را با کیفیت 4K نمایش می‌دهد.

    لپ تاپ باریک و سبک VivoBook Pro 15 دارای صفحه نمایش 15.6 اینچی است و برای اجرای هرچه بهتر سیستم عامل ویندوز 10 توسط پردازنده چهار هسته‌ای نسل هفتم Core i7-7700HQ اینتل پردازش می‌شود و در کنار آن 16 گیگابایت رم DDR4 و کارت گرافیک بازی GeForce GTX 1050 انویدیا ارائه می‌شود. شرکت ایسوس برای حافظه این لپ تاپ ظرفیت 2 ترابایت HDD و 512 گیگابایت SSD را در نظر گرفته است. وظیفه خنک نگه داشتن این لپ تاپ در طول انجام بازی‌ها و یا بارگیری‌های سنگی بر عهده سیستم خنک کننده هوشمند متشکل از دو فن به همراه ماژول‌های انتقال حرارت مسی دوگانه و لوله‌های خنک کننده است.

    VivoBook Pro 15 لپ تاپ جدید VivoBook Pro 15 مجهز به یک صفحه نمایش 15.6 اینچی با وضوح تصویر 4K UHD (3840 x 2160) است و به همراه فناوری زاویه دید گسترده و وسعت رنگ 100 درصد sRGB ارائه می‌شود. از دیگر امکانات این لپ تاپ می‌توان به سیستم صوتی تأیید شده توسط Harman Kardon اشاره کرد که شامل دو اسپیکر با توری‌هایی (audio chambers) به اندازه 8cc هستند و با برخورداری از فناوری آمپلی فایر هوشمند صدای را 3.2 برابر بلندتر پخش می‌کنند. این لپ تاپ دارای حسگر اثر انگشت است که به طور ویژه برای ویندوز Hello (Windows Hello) طراحی شده و همچنین از قلم ASUS Pen نیز پشتیبانی می‌کند. تاکنون قیمت این لپ تاپ اعلام نشده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر