Mi Notebook Air ۲ جدیدترین نوت بوک شیائومی به زودی معرفی می شود

عصر کالا- شرکت شیائومی قصد دارد یازدهم سپتامبر و در مراسم رونمایی موبایل Mi MIX ۲، از نوت بوک Mi Notebook Air ۲ نیز رونمایی کند.

Mi Notebook Air ۲ جدیدترین نوت بوک شیائومی به زودی معرفی می شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از کلیک، به نظر می‌رسد که در مراسم رونمایی از Mi MIX 2، معرفی محصولی دیگر از شیائومی بسیار هیچان انگیز باشد. البته هنوز اطلاعات چندانی از مشخصات نوت بوک Mi Notebook Air 2 در دست نیست. ظاهراً این دستگاه مدل جدیدتر Mi Notebook Air است و تحت عنوان Mi Notebook Air 2 شناخته می‌شود. شیائومی، ماه‌ها پیش وعده ساخت این مدل را داده بود.

    اگرچه صفحه‌نمایش این مدل 15٫6 اینچ به نظر می رسد، اما ممکن است سایز آن تغییر کند و کوچک‌تر شود. همچنین از کیفیت تصویر این مدل خبری در دست نیست. گفته می‌شود این مدل، از اینترنت 4G و LTE نیز پشتیبانی می‌کند.

    طبق شایعات، این مدل در پیکربندی‌های متفاوتی روانه بازار می‌شود؛ به این معنی که هر مدلی با حافظه داخلی و مشخصات متفاوت و بنابر نیازهای علاقه‌مندان، در اختیار آنان قرار می‌گیرد. معمولاً لپ‌تاپ‌ها مشخصات و آپشن‌های متفاوتی ندارند اما به نظر می‌رسد، آپشن‌های متفاوت Mi Notebook Air 2 برای مشتریان این برند بسیار غافلگیرکننده باشد.

    قدرت شارژرهای این لپ تاپ هم مانند سایر موارد در هاله ای از شک و ابهام به سر می برد اما می توان انتظار داشت که  20V/2٫25 A و یا 20V/3٫25 A باشد و تا 45 یا 60 وات نیرو تولید کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر