دکمه ساکت کردن کاربران و گروه‌ها به فیس بوک هم اضافه شد

عصر کالا- فیس بوک قابلیت تازه‌ای را به این شبکه اجتماعی اضافه کرده که به کاربران برای مشاهده محتوای فید خبری انعطاف و امکانات بیشتری می‌بخشد.

دکمه ساکت کردن کاربران و گروه‌ها به فیس بوک هم اضافه شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از فارس، تغییرات یادشده مشتمل بر اضافه شدن دکمه ای به نام اسنوز است که با استفاده از آن می توان محتوای ارسالی از سوی یک فرد یا افراد خاص، صفحات و گروه ها را برای مدت سی روز مشاهده نکرد.

    تا پیش از این عدم مشاهده محتوای ارسالی یک فرد یا گروه مستلزم دنبال نکردن وی یا خارج کردن وی از جمع دوستان بود. اما از این به بعد می توان فردی را دنبال کرد، ولی محتوای ارسالی او را مشاهده نکرد.

    به عنوان مثال، اگر از مشاهده دیدگاه های سیاسی یک فرد یا عکس های خاص ارسالی در یک گروه خسته شده اید و نمی خواهید آنها را مشاهده کنید، تنها کافیست از این دکمه استفاده کنید.

    قابلیت یادشده فعلا به طور آزمایشی برای برخی کاربران فعال شده و قرار است در آینده برای تعداد بیشتری از آنها در دسترس قرار بگیرد. فیس بوک در سال های اخیر به منظور حفظ کاربران خود و رقابت با شبکه های اجتماعی رقیب تلاش های زیادی را به عمل آورده و قابلیت های جدیدی را فعال کرده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط