به دلیل ناامنی فیس بوک؛

نگرانی کاربران موبایل‌های سامسونگ از عدم حذف اپلیکیشن فیسبوک

عصر کالا- برخی کاربران موبایل های سامسونگ گله دارند که اپلیکیشن فیس بوکی که در دستگاه نصب شده، حذف نمی شود و کاربر فقط می تواند آن را غیر فعال کند. این امر کاربران را نگران کرده است.

نگرانی کاربران موبایل‌های سامسونگ از عدم حذف اپلیکیشن فیسبوک
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از مهر، بسیاری از صاحبان موبایل های سامسونگ نمی توانند اپلیکیشن فیس بوک را از روی دستگاه های خود حذف کنند.

    این افراد به دلیل نگرانی های مربوط به حفظ حریم شخصی سعی دارند اپلیکیشن فیس بوک را پاک کنند. به گفته کاربران شبکه های اجتماعی آنها فقط می توانند اپلیکیشن را غیرفعال کنند اما حذف کردن آن از دستگاه ممکن نیست.

    برخی از دستگاه های مبتنی بر سیستم عامل اندروید در حالی برای فروش عرضه می شوند که از قبل اپلیکیشن فیس بوک روی آن نصب شده است. همین امر به ایجاد سوالاتی درباره معاملات بین دو شرکت منجر شده است.

    «نیک وینک» عکاس با بررسی فروم های آنلاین متوجه شد که اپلیکیشن فیس بوک را روی برخی از موبایل های سامسونگ نمی توان پاک کرد. وینک در موبایل سامسونگ گلکسی S8 از اپلیکیشن فیس بوک استفاده می کرد. او تصمیم گرفت اپلیکیشن خود را پاک کند اما متوجه شد این کار امکانپذیر نیست.

    سامسونگ در این باره به بلومبرگ اعلام کرده است گزینه ای برای غیرفعال کردن اپلیکیشن فیس بوک وجود دارد. با غیر فعال کردن این گزینه، اپلیکیشن از کار می افتد.

    از سوی دیگر سخنگوی فیس بوک نیز به دیلی میل اعلام کرده است، نسخه غیرفعال شده اپلیکیشن در موبایل سامسونگ هیچگونه اطلاعاتی جمع آوری نمی کند و آنها را به فیس بوک نمی فرستد. به عبارت دیگر غیر فعال کردن دستگاه  مانند حذف آن است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر