تبدیل فیس بوک به یک سایت کاریابی

عصر کالا- شبکه اجتماعی فیس بوک به تازگی اعلام کرده که قصد دارد به منظور رقابت با وب سایت لینکدین، به یک وبگاه کاریابی بزرگ تبدیل شود.

تبدیل فیس بوک به یک سایت کاریابی
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، فیس‌بوک می‌خواهد در اقدامی جدید به یک وبگاه کاریابی تبدیل شود تا به کاربران و جوانان در سراسر جهان این امکان را بدهد تا از طریق تعامل مستقیم با صاحبان کسب و کار بتوانند مشاغل مرتبط با رشته تحصیلی یا حرفه خود را بیابند و در شهر و کشورهای مورد نظرشان به کار مشغول شوند.

    شرکت فیس‌بوک اعلام کرده همان قابلیت و پلت‌فرمی را که حدود یک سال پیش در کشورهای ایالات متحده آمریکا و کانادا راه‌اندازی کرده بود، حالا می‌خواهد در بیش از 40 کشور جهان به راه بیندازد و موجب استخدام جوانان جویای کار در شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف شود.

    کاربران فیس‌بوکی بدین وسیله قادر خواهند بود از طریق حساب کاربری خود با رایانه یا گوشی هوشمندشان مشاغل مورد نیاز و تبلیغات کاریابی مربوطه را مشاهده کنند و در صورت علاقمند بودن به آن، برایش اقدام کرده و درخواست دهند.

    فیس بوک با این کار رسما به رقابت تنگاتنگی با وب سایت و شبکه اجتماعی لینکدین پرداخته است. مارک زوکربرگ – مدیر عامل فیس‌بوک - در گفت‌وگویی با گزارشگران تاکید کرده است که کاربران جویای کار هیچ نیازی به پرداخت پول به این شبکه اجتماعی ندارند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر