رحمانی:

کالاهای احتکار شده در شبکه توزیع قرار می گیرد

عصر کالا- وزیر صنعت، معدن و تجارت از توزیع اقلام و کالاهای اساسی احتکاری که کشف و ضبط شده اند در شبکه توزیع خبر داد.

کالاهای احتکار شده در شبکه توزیع قرار می گیرد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایرنا،  رضا رحمانی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از انبارهای نگهداری کالا در مجتمع شهید مدرس در جمع خبرنگاران در پاسخ به ایرنا درباره توزیع کالاهای احتکار شده اظهار داشت: این اقدام در طی یک فرآیند صورت می گیرد و در جاهایی که کالاهای احتکاری شناسایی شده ضمن برخورد و صدور حکم ، کالاها در شبکه توزیع قرار می گیرد.
    وی همچنین در پاسخ به سوال دیگری درباره تامین مایحتاج اساسی مردم گفت: با توجه به حساسیت ویژه مسوولان کشور، مقام معظم رهبری، رییس جمهوری و دولت در اطمینان حاصل کردن از تامین مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی، امکانات خوبی برای ذخیره سازی و تامین این نیازها در کشور و استان های مختلف کشور فراهم است.
    رحمانی افزود: این اقدام، علاوه بر فعالیت هایی است که مردم در بازار دارند؛ انبارهای بخش خصوصی و تولیدات داخلی در کشور ، صرفا برای اطمینان بخشی و تامین اقلام مورد نیاز مردم در ماه ها و سال های آتی است.
    وی با اشاره به بازدیدهای امروز خود از انبار کالاها گفت: از حداکثر ظرفیت انبارها استفاده و کالاهایی دپو شده که در صورت ضرورت استفاده خواهد شد.این به معنای ضرورت توزیع این کالاها در بازار نیست و برای اطمینان بخشی است ، بسته به تنظیم بازار در هر منطقه ای این امکانات و انبارها وجود دارد.
    رحمانی گفت: امکانات ریلی و حمل و نقل جاده ای در تهران به نحو مناسبی فراهم است و می تواند سایر استان ها را تحت پوشش قرار دهد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر