در راستای پیاده سازی دولت همراه؛

خدمات یکپارچه تامین اجتماعی روی موبایل ارائه می شود

عصر کالا- خدمات یکپارچه سازمان تامین اجتماعی بر بستر پلتفرم دولت همراه در بیست و سومین نمایشگاه الکامپ رونمایی شد.

خدمات یکپارچه تامین اجتماعی روی موبایل ارائه می شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۸:۰۰

    به گزارش خبرگزاری مهر، این پلتفرم با هدف تسریع دسترسی کاربران به خدمات سازمان تامین اجتماعی روی موبایل راه اندازی شد.

    پلتفرم موبایل خدمات یکپارچه تامین اجتماعی روز گذشته با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سالن دولت الکترونیک نمایشگاه بین المللی الکامپ رونمایی شده است.

    راه اندازی پلتفرم یکپارچه دولت همراه مبتنی بر موبایل بر بسترهای USSD، IVR، VMS، SMS، SNو MAPP با شماره #1420*4* به منظور تسریع دسترسی مخاطبان تامین اجتماعی به خدمات ارائه شده صورت گرفته است.

    محمود واعظی در مراسم رونمایی از این پلتفرم با اشاره به راه‌اندازی سامانه پاسخ‌گویی #1420*4*  توسط سازمان تامین اجتماعی گفت: این اقدام ناشی از توجه سازمان به تسهیل ارائه خدمات به مخاطبان خود بوده و بسیار قابل تحسین است.

    وی ادامه داد: اما بهتر است این سامانه به سایر وزارتخانه ها نیز لینک شود تا مردم از یک کانال خدمات موردنیاز خود را دریافت کنند و از این طریق شبکه دولت فعال‌تر شود.

    وزیر ارتباطات افزود: سازمان تامین‌اجتماعی یکی از سازمان‌های بزرگ و پرمخاطب کشور است و توسعه خدمات غیرحضوری آن کمک شایانی به مخاطبان این سازمان است تا خدمات موردنیاز خود را آسانتر دریافت کنند و دولت آمادگی خود را از حمایت این‌گونه طرح‌ها اعلام می‌کند.

    در این سامانه خدمات متنوعی همچون استعلامات استحقاق درمان، فیش مستمری، استعلام آخرین سابقه بیمه، میزان دستمزد مبنای کسر حق بیمه ارائه می‌شود.

    در حال حاضر خدمت نوبت‌ دهی از مراکز درمانی تامین اجتماعی و نمایش آخرین بیمه‌پردازی فرد توسط این سامانه انجام می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط