مدیرکل فناوری ستاد مبارزه با قاچاق کالا:

درآمد دولت با اجرای رجیستری موبایل ۱۹۵درصد افزایش یافت

عصر کالا- مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اشاره به افزایش ۱۹۵ درصدی درآمد دولت با اجرای طرح رجیستری گفت: این طرح در مورد دیگر تجهیزاتی که از پروتکل‌های ارتباطی استفاده می‌کنند، گسترش می‌یابد.

درآمد دولت با اجرای رجیستری موبایل ۱۹۵درصد افزایش یافت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از فارس، حمیدرضا دهقانی‌نیا در مورد درآمد دولت از اجرای طرح ثبت مشخصات تلفن همراه (رجیستری)، گفت: با اجرای طرح رجیستری عایدی دولت 195 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته است.

    وی بیان داشت: درآمد دولت از 7150 میلیارد ریال به 21 هزار میلیارد ریال از مهر 95 تا خرداد 96 و از مهر 96 تا خرداد 97 رسیده است که بیانگر رشد 195 درصدی است.

    مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز با بیان اینکه طرح رجیستری ادامه دارد و گسترش می‌یابد، افزود: این طرح در مورد دیگر تجهیزاتی که از پروتکل‌های ارتباطی استفاده می‌کنند، گسترش می‌یابد.

    وی افزود: یک سری نقاط ثبات در طرح مدنظر است که پس از ثبات در این نقاط براساس اولویت‌بندی نسبت به رجیستری کالاهای دوم و سوم اقدام می‌‌شود.

    دهقانی‌نیا در مورد واردکنندگان متخلف موبایل با ارز دولتی گفت: از طریق طرح رجیستری اطلاعات متخلفان به دست آمد و اکنون این اطلاعات در اختیار سازمان تعزیرات است.

    مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز بیان داشت: سازمان تعزیرات پرونده‌ها را بررسی می‌کند و براساس مستندات حکم مقتضی را صادر می‌کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر