خداحافظی بدنه دولت با سطحی‌نگری

عصر کالا- رئیس اتحادیه لوازم‌خانگی فلزی و آشپزخانه گفت: برای رونق تولید باید سه اصل اعتماد عمومی به تولید داخلی، رفع قوانین دست و پاگیر از سوی هیئت دولت و اجرای بی‌چون‌وچرا از سوی بدنه دولت در کشور نهادینه شود.

خداحافظی بدنه دولت با سطحی‌نگری
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، فریدون نصیری در رابطه با راهکارهای رونق تولید، اظهار کرد: از سال گذشته با تغییر سیاست‌گذاری‌های دولت مبنی بر حمایت از تولید داخلی، خروج آمریکا از برجام، ممنوعیت نسبی واردات و عدم دسترسی آسان به ارز تجاری عاملی شد تا میزان تولید رشد کند.

    رئیس اتحادیه لوازم‌خانگی فلزی و آشپزخانه افزود: رونق تولید بر پایه سه اصل، اعتماد مردمی، رفع قوانین دست و پاگیر از سوی هیئت دولت و اجرای درست قوانین از سوی بدنه دولت محقق خواهد شد.

    وی یادآور شد: اعتماد مصرف‌کننده به تولیدات ایرانی عامل رشد تولید داخلی خواهد شد و از سوی دیگر زمانی که تولید رونق داشته باشد، تولیدکنندگان می‌توانند هزینه‌های قابل‌توجهی را در زمینه تحقیق و توسعه و ارتقا طراحی در دستور کار خود قرار دهند.

    نصیری تأکید کرد: زمانی که رونق و حمایت از تولید در بدنه دولت نهادینه شود، بسیاری از مشکلات و قوانین دست و پاگیر تولید رفع خواهد شد، هیئت دولت قوانین و شرایط مناسبی را برای حمایت از تولید در نظر می‌گیرد اما بدنه دولت در زمان اجرا برای آنکه با اجرای قوانین انتفاعی برای آن وجود ندارد، قوانین را به صورت قانونی دور می‌زنند.

    رئیس اتحادیه لوازم خانگی فلزی و آشپزخانه بیان کرد: بخشی از بدنه دولت تنها به صورت سطحی و بخشی به موضوعات نگاه می‌کنند که این نگاه عاملی شده تا قوانین و شرایط دست و پاگیری برای تولید ایجاد شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر