عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی:

اجرای طرح ریجستری ۱۰ میلیارد تومان برای دولت درآمدزایی داشت

عصر کالا- عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت که با اجرای طرح ریجستری دولت در بازه زمانی کوتاه درآمد ۱۰ میلیارد تومانی داشته است.

اجرای طرح ریجستری ۱۰ میلیارد تومان برای دولت درآمدزایی داشت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از خبرگزاری خانه ملت، سیدجواد حسینی کیا با اشاره به اجرای طرح ریجستری در کشور بیان داشت: اگر اجرای این طرح نتواسته باشد جلوی قاچاق گوشی تلفن همراه را بگیرد اما توانسته به میزان محسوسی قاچاق این کالا را کاهش دهد.

    عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور وزیر ارتباطات در کمیسیون متبوعش اظهار داشت: طبق گزارشی که وزیر در پایان سال 96 ارائه کرده است، درآمد کشور از اجرای طرح ریجستری افزایش پیدا کرده است، چرا که پیش از این تلفن همراه به صورت قاچاق وارد کشور می شد، اما اکنون این کار نظام مند، از طریق کمرگ انجام و حقوق دولت رعایت می شود.

    نماینده مردم سنقر در مجلس دهم شورای اسلامی ادامه داد: براساس گزارش وزیر، در مدت زمان  کوتاه اجرای این طرح به طور مثال 10 میلیارد تومان درآمدزایی شده است، بنابراین چنین ظرفیتی در کشور وجود دارد و باید جلوی عرضه تلفن همراه از طریق قاچاق گرفته شود.

    حسینی کیا در ادامه گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت، در خصوص میزان اجرای طرح ریجستری توضیح داد: در حال حاضر این طرح برای تلفن های همراه گران قیمت انجام می شود و باید نسبت به دیگر کالاها نیز صورت گیرد.

    عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: باید واردات تمام کالاها نظام مند شود و جلوی واردات قاچاق گوشی موبایل گرفته شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر