معاون بازرگانی اتحادیه اسکاد خبر داد

طرح جهیزیه ایرانی با اقساط ۱۲ماهه و حداقل کارمزد

عصر کالا- معاون بازرگانی اتحادیه اسکاد بیان کرد: پروژه جهیزیه ایرانی، با هدف بسط و ترویج استفاده از کالاهای تولید داخل و تسهیل ازدواج جوانان به‌همت بخش تعاون در حال اجرا است.

طرح جهیزیه ایرانی با اقساط ۱۲ماهه و حداقل کارمزد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرکالا» به نقل از تسنیم ، شهرام کرمی، معاون بازرگانی اتحادیه سراسری تعاونی‌های مصرف کارکنان دولت، اسکاد، در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به طرح بسته‌های جهیزیه ایرانی برای حمایت از تولید گفت: طرح بسته‌های جهیزیه ایرانی برای حمایت از تولید داخلی و تسهیل ازدواج جوانان بوده و گروه‌های کالایی متنوعی که همه آنها از تولیدات داخلی هستند، در این سبدها گنجانده شده است.

    وی با بیان اینکه سبدهای کالایی به‌ارزش 7 تا 20میلیون تومان در نظر گرفته شده که هر سبد، نیاز اولیه هر زوج را تأمین می‌کند، متقاضیان می‌توانند با توجه به سلیقه‌شان و نیازی که دارند نسبت به تأمین جهیزیه به فروشگاه‌های اسکاد مراجعه کنند و بنابر سلیقه و قدرت مالی خود نسبت به انتخاب کالا از تولیدات استاندارد و باکیفیت ایرانی اقدام کنند.

    کرمی با اعلام اینکه این طرح ویژه کارکنان شاغل و بازنشسته کشوری و لشگری است، ادامه داد: حداقل کارمزد، اقساط بلندمدت و حمل رایگان از جمله تسهیلاتی است که برای تعاونی‌ها در نظر گرفته شده است. پروژه جهیزیه ایرانی، با هدف بسط و ترویج استفاده از کالاهای تولید داخل و تسهیل ازدواج جوانان به‌همت بخش تعاون در حال اجرا است.

    معاون بازرگانی اتحادیه اسکاد درباره استقبال از این طرح گفت: حدود یک سال است که این طرح آغاز شده است اما  استقبال در حد متوسط بوده است.

    وی درباره نشانی و آدرس شعب و نمایشگاه مرکزی اسکاد که  در حال حاضر آماده ارائه خدمات هستند، گفت: ابتدای خیابان توانیر، نبش خیابان برزیل، فروشگاه اسکاد که تمام روزهای هفته از ساعت 9 صبح تا 10 شب سرویس‌دهی می‌کند،

    خیابان انقلاب بین خاقانی و مفتح (ایستگاه دروازه دولت) بن‌بست رجبلو،  فروشگاه اسکاد که از 9 صبح تا 5 بعدازظهر باز است،

    خیابان رسالت خیابان دردشت خیابان 72 شرقی پلاک 42 تعاونی مصرف کارکنان شهرداری منطقه 8 از ساعت 9 صبح الی شش بعدازظهر،

    و دفتر مرکزی که در جاده مخصوص کرج، کیلومتر 10، مقابل بیمه البرز، خیابان شهید عاشری، شماره 10 ساختمان اسکاد قرار دارد، از ساعت 8 صبح الی 4 بعدازظهر آماده ارائه خدمات و پاسخگویی اعضاء است.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر