ال‌جی G۶ از دوم فروردین در خارج از کره جنوبی عرضه خواهد شد

عصر کالا- کمپانی ال‌جی توانست از رقیب هم‌وطن خود پیشی گرفته و در نمایشگاه MWC در شهر بارسلون، پرچمدار خود یعنی G۶ را زودتر از گوشی‌ گلکسی اس ۸ سامسونگ رونمایی کند.

ال‌جی G۶ از دوم فروردین در خارج از کره جنوبی عرضه خواهد شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری « عصر کالا» به نقل از آی‌تی‌رسان، این اقدام هوشمندانه ال‌جی می‌تواند موجب بالا رفتن آمار فروش اولیه جی 6 در نبود بزرگ‌ترین رقیبش یعنی گلکسی اس 8 شود.

    طبیعتا کشور کره نخستین جایی است که انتظار داریم جی 6 در آن عرضه شود. ال‌جی در کشور خود حدود 40 هزار پیش‌سفارش دریافت کرده و باید از تاریخ بیستم اسفند فروش این گوشی هوشمند را آغاز کند.

    یک منبع موثق اعلام کرده که پس از کره جنوبی، فلسطین اشغالی دومین منطقه‌ای است که جی 6 در آن عرضه می‌شود. در گزارش این منبع اعلام شده است که این گوشی هوشمند از دوم فروردین ماه سال آینده در بازار این منطقه در دسترس خریداران خواهد بود.

    هنوز اطلاعات دقیق و موثقی در مورد ترتیب عرضه این پرچمدار در سایر بازارها در دست نیست، اما با بررسی اخبار و شایعات حول این محصول می‌توان حدس‌هایی زد. مثلا گفته می‌شود استرالیا مقصد بعدی این محصول خواهد بود و عرضه ال‌جی جی 6 در این کشور از تاریخ 8 فروردین ماه سال آینده آغاز خواهد شد. در حال حاضر نیز امکان پیش‌سفارش این پرچمدار در بریتانیا وجود دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر