نسخه «مینی» گوشی ال‌جی جی ۶ به زودی به بازار می‌آید

عصر کالا- در طی چند سال اخیر، این رسم در میان تولیدکنندگان گوشی های هوشمند جا افتاده است که پس از عرضه پرچمداران خود، نسخه هایی کوچک‌تر از آن را تحت عنوان مینی تولید و روانه بازار می کنند. مدلی که نه تنها از اندازه ای جمع و جورتر، بلکه از قیمتی پایین‌تر نیز بهره می برد و تغییراتی نیز در برخی قطعات سخت افزاری آن ایجاد می شود.

نسخه «مینی» گوشی ال‌جی جی ۶ به زودی به بازار می‌آید
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از شهر خبر ؛ حال که چند ماهی از عرضه جدیدترین اسمارت فون کمپانی ال جی موسوم به جی 6 می گذرد، شنیده ها از تصمیم این شرکت کره ای برای معرفی مدل مینی این گوشی در آینده ای نزدیک خبر می دهند. گفته می شود که این گوشی به نمایشگر 5.4 اینچی مجهز خواهد بود و نسبت نمایشگر به بدنه آن نیز برابر با 80 درصد عنوان شده است.

    همچنین، قرار است که این عضو جدید با حفظ نسبت ابعاد جی 6 یعنی 18:9 روانه بازار شود که می تواند برای علاقه‌مندان و آن هایی که قصد خرید اسمارت فونی ارزان قیمت اما مجهز به مشخصات و آخرین تکنولوژی های روز دنیا را دارند، گزینه ای ایده آل برای خرید باشد.

    البته هنوز اطلاعات دقیقی در خصوص سایر مشخصه های فنی این گوشی به بیرون درز نکرده و باید منتظر ماند و دید که با کوچک شدن نمایشگر، چه تغییراتی در قطعات سخت افزاری این اسمارت فون ایجاد خواهد شد. همچنین، تا به این لحظه، حرفی از زمان رونمایی این محصول به میان نیامده و باید منتظر خبرهای بعدی در روزهای آتی بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر