بهترین گوشی های هوشمند حال حاضر جهان

عصر کالا- مدتی از حضور پرچمدارن جدید سامسونگ و ال‌جی یعنی گلکسی S۸ و G۶ در بازار میگذرد و حالا می توان با دقت کافی بر بازار بهترین گوشی های موجود را شناسایی کرد.

بهترین گوشی های هوشمند حال حاضر جهان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از وب‌سایت سخت افزار، مدتی از حضور پرچمدارن جدید سامسونگ و ال‌جی یعنی گلکسی S8 و G6 در بازار میگذرد و حالا می توان با دقت کافی بر بازار بهترین گوشی های موجود را شناسایی کرد. در این مطلب شما را بهترین گوشی های هوشمند موجود در بازار آشنا خواهیم کرد. اگر بودجه ای را برای خرید یک گوشی خوب در نظر گرفته اید، خواندن این مطلب می تواند به شما کمک کند و انتخاب های شما را تا حد زیادی محدود نماید.

     بلک بری کلاسیک
    قیمت: 309$

    اگر شما از طرفداران بلک بری در روزهای اوج این شرکت بودید، مسلماً از بلک بری کلاسیک هم لذت خواهید برد. این گوشی مشابه مدل های قدیمی تری بلک بری است اما بعضی ویژگی های آن مانند صفحه لمسی و صفحه کلید فیزیکی بسیار پیشرفت کرده است.
     

    بلک بری Priv

    قیمت: 294$

    Priv یک انقلاب بزرگ برای بلک بری است. به جای سیستم عامل اختصاصی بلک بری، Priv یک گوشی اندرویدی است. در حالیکه در نگاه اول ممکن است یک گوشی اندرویدی استاندارد به نظر آید، Priv یک صفحه کلید کشویی دارد. برای افرادی که به صفحه کلید فیزیکی علاقه دارند گزینه مناسبی می باشد.

     

    سامسونگ گلکسی نوت 5

    قیمت: 478$

    گلکسی نوت 5 یک گوشی صفحه بزرگ فوق العاده است. مانند نسخه های قبلی سری نوت، نوت 5 یک صفحه نمایش بزرگ و پرجنب و جوش و یک قلم برای یادداشت کردن دارد. طراحی فلزی و شیشه ای این گوشی بی نظیر است.
     

    ZTE اکسون 7
    قیمت: 400$

    اکسون 7 توسط شرکت چینی سازنده تلفن های هوشمند ZTE که در بقیه نقاط جهان نسبتاً ناشناخته است، ساخته شده است. چرا اکسون 7 شایسته بودن در این لیست است؟ این گوشی اگر بهتر از اندرویدی های هم قیمت با خودش نباشد، بدتر هم نیست. قیمت این گوشی حداقل 250 دلار کمتر از هم رده های خود با برندهای HTC، سامسونگ و ال‌جی است. این به آن معناست که اگر شما از گوشی های Nexus خوشتان نمی آید و نمی خواهید برای خرید گلکسی  S8 ولخرجی کنید، آکسون 7 انتخاب مناسبی برای شماست.
     

    ال‌جی V20
    قیمت: 489$

    صفحه نمایش دوم V20 بسیار کاربردی است، چرا که به شما اجازه دسترسی به کلیدهای میانبر، برنامه های مورد علاقه و کنترل موسیقی را حتی زمانی که دستگاه قفل باشد میدهد. همچنین مشخصات و دوربین خوبی دارد و با توجه به اندازه اش بسیار سبک است. علاوه براین پایبند بودن به خصوصیات اصیل اندروید مانند باطری قابل تعویض و فضای ذخیره قابل افزایش با میکرو اس دی برای طرفداران دو آتیشه اندروید جذاب است. متاسفانه این خصوصیات اصیل اندروید به این معنی است که ال‌جی باید در کیفیت ساخت کلی V20، محتاطانه کند و این احتیاط با قرار گرفتن در مجموعه پرچم دارها تطابق ندارد.
     

    موتو G5 پلاس
    قیمت: 230$

    موتو G5 یک گوشی اقتصادی برای اندروید دوستان است. با این قیمت G5 یک گوشی با سخت افزار خوب و نه عالی است. G5 یک صفحه نمایش 5.2 اینچی 1080p، اسکنر اثر انگشت، دوربین 12 مگا پیکسلی و یک باتری بی نظیر دارد.

     

     

    HTC 10
    قیمت: 499$

    HTC 10  زیبا، و بسیار خوش ساخت است و نسخه آنلاک شده آن در دسترس است که به این معنی است که نرم افزارهای تبلیغاتی شما را آزار نخواهد داد.

     

     

    موتو Z
    قیمت: 720$

    مدل معمولی موتورولا موتو Z یکی از نازکترین گوشی هایی است که دیده ایم و به همین دلیل بسیار جذاب است. همچنین نسخه نزدیک به نسخه اندروید خام یکی دیگر از جذابیت های آن است. این گوشی همچنین از تعدادی ماژول هم برای کاربردهای مختلف پشتیبانی میکند. به عنوان ماژول اسپیکر و پروژکتور. در قیاس با نسخه اصلی موتو Z از صفحه نمایش مقاوم تری برخوردار است و باتری بزرگتری هم دارد.

     

     

    هوآوی میت 9
    قیمت: 572$

    میت 9 به صفحه نمایش عظیم 5.9 اینچی و باتری فوق العاده ای مجهز است. همچنین این گوشی یکی از پرسرعت ترین گوشی های بازار است. هوآوی میت 9 یکی از قابلیت های آیفون 7 پلاس را دارد که آن دوربین 2 گانه و ویژگی های مخصوص به آن است. در عین حال که این گوشی مانند گلکسی S8 و آیفون 7 ضد آب نیست، اما با قیمت تقریبی  600 دلار هوآوی یکی از بهترین انتخاب ها برای خرید گوشی است.
     

    وان پلاس 3T
    قیمت: 440$

    وان پلاس با رونمایی از3T تنها 5 ماه بعد از رونمایی وان پلاس 3 حرکت غیر منتظره ای کرد. اما در عمل تغییر خاصی قابل مشاهده نبود. تغییرات شامل پردازنده سریعتر، باتری بزرگتر، دوربین جلوی 16 مگا پیکسلی و لرزش گیر برای فیلمبرداری است.
     


    آیفون SE
    قیمت: 399$

    آیفون SE با اندازه 4 اینچ بهترین گوشی کوچکی است که می توانید بخرید. بهترین نرم افزارها، بهترین اکوسیستم، بهترین خدمات (به جز در کشور ایران) و دقیقا عملکردی مشابه به آیفون 6S همگی با قیمتی بسیار اقتصادی.
     

    آیفون 6S
    قیمت: 478$

    خرید آیفون 6S هم معامله ای خوبی خواهد بود، زیرا تمام تجربه منحصر به فرد کار با گوشی های رده بالای اپل را  با قیمتی پایینتر تجربه خواهید کرد.

     

     

    آیفون 6S پلاس
    قیمت: 650$

    وجود آیفون 7 پلاس در بازار به این معنی است که آیفون 6S پلاس قیمت پایینتری نسبت به گذشته خواهد داشت. و با در نظر گرفتن تمام قابلیت های این گوشی با این قیمت یک خرید خوب بنظر می آید.
     

    ال‌جی G6
    قیمت: 680$

    بهترین گوشی هوشمند ال‌جی با داشتن طراحی فوق العاده و ضد آب بودن باعث شده تا ال‌جی دوباره به میدان رقابت پرچم دارها بازگردد. ابعاد متفاوت این گوشی و دوربین با لنز دوگانه آن از بهترین قابلیت های آن هستند. اما تنها نقطه ضعف این پرچم دار استفاده از پردازنده اسنپ دراگون 821 به جای 823 است.

     

     

    گلکسی S8
    قیمت: 720$

    گوشی جدید سامسونگ یکی از زیباترین گوشی های موجود است. صفحه نمایش خمیده جلو و گوشه های فوق العاده نازک دو طرف صفحه باعث شده تا زیبایی این گوشی بیش از پیش به چشم آید. جای تعجب که ندارد که سامسونگ بهترین سخت افزار و امکانات جانبی را نیز برای این گوشی فراهم کرده است. اما مثل همیشه پوسته تاچ ویز سامسونگ و تعدادی از نرم افزارهای اختصاصی آن و همچنین جاگذاری نامناسب حسگر اثر انگشت در کنار دوربین باعث شده است تا این گوشی بهترین انتخاب نباشد.
     

    گلکسی S8 پلاس
    قیمت: 840$

    دقیقا مشخصات و امکانات گلکسی S8 را دارد اما با صفحه نمایش بزرگتر 6.2 اینچی عرضه می شود. و تمام موارد مربوط به S8 شامل این گوشی نیز می شود.

     

     

    آیفون 7
    قیمت: 650$

    بهترین آیفون 7 بهترین اکوسیستم و بازه نرم افزاری را در اختیار کاربر قرار میدهد. هماهنگی فوق العاده آن با دیگر محصولات اپل و همچنین لوازم جانبی اختصاصی مانند هدفون های بی سیم از قابلیت های منحصر به فرد این گوشی می باشد.
     

    آیفون 7 پلاس
    قیمت: 769$

    اندازه و دوربین دوگانه مزیت های آیفون 7 پلاس نسبت به آیفون 7 می باشند. شاید دوربین دوگانه بتواند به تنهای برگ برنده این گوشی در رقابت با برادر کوچکتر خود باشد.
     

    گوگل پیکسل XL
    قیمت: 769$

    اولین گوشی که توسط خود گوگل ساخته شده است. سخت افزار اختصاصی گوگل باعث شده تا شاهد پایان دوره گوشی های نکسوس باشیم. ظاهر فوق العاده جذاب و سخت افزار کاملاً به روز رقابت گوشی های اندرویدی با گوشی های اپل را جذاب تر و نزدیکتر از همیشه کرده است. در حالیکه پیکسل XL با صفحه نمایش 5.5 اینچی ابعاد بزرگتری نسبت به گوگل پیکسل دارد اما امکانات خاص دیگری در این گوشی دیده نمی شود.

     

     

    گوگل پیکسل
    قیمت: 649$

    با اینکه گوشی هایی با قابلیت های فوق العاده و طراحی های بی نظیر در بازار موجود هستند، اما اولین گوشی هوشمند ساخت گوگل که حس تجربه اندروید خام  را به شما میدهد، بدون شک بهترین گوشی اندرویدی موجود در بازار است. سخت افزار کاملاً به روز و قابلیت های جانبی مناسب گوگل پیکسل را به جدی ترین رقیب لیست بهترین گوشی های هوشمند بازار تبدیل کرده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر