۳۰۰ اپلیکیشن بهینه شده برای LG G۶ در اپ استور LG SmartWorld

عصر کالا- ساخت نمایشگر “Full Vision” برای پرچمدار سال ۲۰۱۷ شرکت ال جی باعث شد تا غول کره‌ای دنیای فناوری تصمیم بگیرد صدها اپلیکیشن بهینه شده برای ال جی جی ۶ (LG G۶) را در اختیار کاربران این محصول قرار دهد. حال ماه دیگری از راه رسیده و طبق آخرین گزارش، تعداد این اپلیکیشن های ویرایش شده مخصوص این گوشی با نمایشگر خاصش تا ماه آینده به ۳۰۰ برنامه خواهد رسید.

۳۰۰ اپلیکیشن بهینه شده برای LG G۶ در اپ استور LG SmartWorld
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از گجت نیوز ؛ 300 اپلیکیشن بهینه شده برای ال جی جی 6 تا ماه آینده در دسترس کاربران خواهد بود

    در مقایسه با 200 اپلیکیشن ارائه شده حال حاضر در اپ استور LG SmartWorld، این حرکت از سوی ال جی می‌تواند تحسین‌برانگیز و بزرگ باشد. روشن است که این کمپانی در تلاش است تا بتواند از هر راهی که شده، با پرچمداران سال جاری شرکت سامسونگ، دو گوشی گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس (+Samsung Galaxy S8 & Galaxy S8) به رقابت بپردازد. همانطور که می‌دانید این دو گوشی نیز از نسبت ابعاد مشابهی استفاده می‌کند و هر دو شرکت تلاش خواهند کرد تا مزیت‌های بیشتری را نسبت به یکدیگر به کاربرانشان ارائه کنند. شرکت ال جی در ارتباط با این نسبت ابعاد و ارائه لذت بیشتر کاربران با مشاهده محتوای دیجیتالی همچون بازی‌ها و فیلم‌ها می‌گوید:
    در مقایسه با نمایشگرهای استانداردی با نسبت ابعاد 16:9، فرمت 18:9 ارائه‌کننده فضای دید بیشتری است و لذت استریم ویدیوها و اجرای بازی‌ها را دوچندان می‌کند.
    حال ال جی با 300 اپلیکیشن بهینه شده برای ال جی جی 6 که در فروشگاه اپلیکیشن های این شرکت یافت خواهند شد، می‌تواند کاربران را به سمت استفاده از این نمایشگرها سوق دهد. باید دید سامسونگ چه پاسخی به این عملکرد شرکت ال جی خواهد داد. با توجه به قدرت بالای سامسونگ و ال جی در ارتباط با توسعه دهندگان مختلف، این دور از انتظار نیست که رقابت بین دو غول کره‌ای ال جی و سامسونگ به یکی از جذاب‌ترین رقابت‌های دنیای موبایلی تبدیل شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر