مدیرکل صنایع فلزی و لوازم خانگی وزارت صنعت:

سامسونگ و ال‌جی از ایران نمی‌روند

قطعات و مواد اولیه جدید در راه ایران

عصر کالا- مدیرکل صنایع فلزی و لوازم خانگی وزارت صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر اینکه شرکت‌های سامسونگ و ال‌جی از ایران نمی‌روند، گفت: هم‌اکنون قطعات و مواد اولیه یخچال، فریزر و ماشین لباسشویی این شرکت‌ها بارگیری شده است.

سامسونگ و ال‌جی از ایران نمی‌روند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرکالا» به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، عباس هاشمی با اعلام این خبر اظهار کرد: خطوط تولید شرکت‌های سامسونگ و ال‌جی (در ایران) هم‌اکنون فعال است و این دو شرکت برای خروج از ایران برنامه‌ای ندارند.

    وی با بیان اینکه تولید محصولات سامسونگ و ال‌جی در ایران ادامه دارد، افزود: معمولاً ماه فروردین و گاهاً تا نیمه اردیبهشت برنامه‌های آموزش، تعمیر و نگهداری خطوط در کارخانه‌های صنعتی انجام می‌شود. در حال حاضر تولید ادامه دارد و طبق روال همیشگی قطعات و مواد اولیه جدید در راه ایران است.
    مدیرکل صنایع فلزی و لوازم خانگی وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه شرکت‌های سامسونگ و ال‌جی در ایران خط تولید دارند، تصریح کرد: در آغاز ورود این شرکت‌ها به ایران، توسط سرمایه‌گذار ایرانی برای آن‌ها خط تولید ایجاد شد. مواد اولیه وارد شده و محصولات این شرکت‌ها طبق استاندارد جهانی در ایران تولید می‌شوند.

    وی تاکید کرد: طبق جلساتی که با مدیران ارشد شرکت‌های سامسونگ و ال‌جی داشتیم، دو طرف در خصوص شرکت دادن ساپلایرهای ایرانی (تولیدکنندگان و تامین‌کنندگان قطعات) که برای رشد صنعت کشور بسیار مفید است، به نتایج مثبتی دست پیدا کردند.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر