با چاپگر سه‌بعدی آشپزی کنید

عصر کالا- ساختمان‌ها، شخصیت‌های مختلف و هر آنچه فکرش را کنید با این دستگاه به کیک تبدیل خواهند شد.

با چاپگر سه‌بعدی آشپزی کنید
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، پایچاپگرهای 3 بعدی  به عرصه مواد غذایی هم باز شد، به تازگی اولین دستگاه پرینتر 3 بعدی، مانند یک سرآشپز، مشغول پخت و پز شده و در همین ابتدای کار، نظر عده زیادی را به خود جلب کرده است.مشتریان پس از انتخاب تصویر مورد علاقه خود، آن را به سرآشپز پرینتر می‌سپارند تا در کمترین زمان ممکن آن را تبدیل به یک کیک خوشمزه کرده و روی میز قرار دهد.
    فناوری‌ای که با تلفیق هنر و تکنولوژی،  سرگرمی جالبی برای مشتریانش فراهم کرده است، درخواست ساخت چهره‌های مختلف، بناهای معروف و ... و سپس گرفتن کیک آن پس از چند دقیقه، با لذت گاز زدن به آن اذغام می‌شود و مشتریان را به خنده وا می‌دارد.
    میگوئل والنزوالا، سازنده پرینتر سرآشپز، از آزمون و خطای 4 ساله خود می‌گوید؛ ما از طرح میکی موس شروع کردیم، طرحی ساده که بنا به درخواست دخترم بود، سپس کم کم طرح‌ها را پیچیده‌تر کردیم و حالا براحتی بر همه چیز مسلط شده‌ایم.
    مواد اولیه کیک، از طریق بازوهای خروجی پرینتر، طبق فرمان داده شده،  با دقت روی صفحه فلزی که در کفپرینتر قرار داده شده، ریخته می‌شود تا پس از تکمیل شدن، کیکی با همان شکل را تحویل مشتری بدهد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر