برگزاری نمایشگاه بین المللی صنایع آشپزخانه با حضور ۲۵۰ شرکت داخلی و خارجی

عصر کالا- پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع آشپزخانه با حضور ۲۵۰ شرکت داخلی و خارجی از ۹ تا ۱۲ تیرماه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می‌شود.

برگزاری نمایشگاه بین المللی صنایع آشپزخانه با حضور ۲۵۰ شرکت داخلی و خارجی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، صنعتگران، تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی حوزه صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر از شهرهای مختلف کشورمان و دیگر کشورهای جهان، از 9 تا 12 تیرماه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران گردهم میآیند تا ضمن تبادل اطلاعات با یگدیگر و ارائه نوین‌ترین تولیدات خود، در جریان پیشرفت‌های این حوزه نیز قرار بگیرند.
    در این نمایشگاه که امسال با استقبال چشمگیر شرکت‌های مختلف مواجه شده، حدود 250 شرکت داخلی و خارجی حضور دارند و جدیدترین تولیدات و خدمات خودشان را به نمایش می‌گذارند.
    در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر و در کنار شرکت‌های داخلی 66 شرکت خارجی هم از کشورهای کره جنوبی، ترکیه، فنلاند، چین، فرانسه، ایتالیا، آلمان، برزیل، اسپانیا و هلند حضور و مشارکت دارند.
    امسال همزمان با این نمایشگاه، نمایشگاه بین المللی کاشی و سرامیک نیز برگزار می‌شود. با توجه به تناسب کامل موضوعی این دو نمایشگاه، فرصت بسیار مغتنمی برای مصرف کنندگان این کالا‌ها به ویژه شرکتهای ساختمانی، انبوه سازان ساختمان، هتل‌ها، بیمارستان‌ها، ادارات، مجموعه‌های ورزشی و همچنین مصرف کنندگان خانگی و همه مصرف کنندگان این کالا‌ها فراهم می‌کند تا به این طریق بخش عمده مایحتاج ساختمانی خود تأمین کنند.
    در واقع محصولات و تولیدات جدید درحوزه ملزومات و تجهیزات لوکس ساختمان دراین نمایشگاه در معرض بازدید علاقمندان قرار می‌گیرد.
    این نمایشگاه در قالب چهار گروه کالائی (گروه کالاهای آشپزخانه، گروه کالاهای حمام، گروه کالاهای سونا و گروه کالاهای مربوط به استخر) و با هدف افزایش راندمان تولید کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی، یافتن بازارهای صادراتی، شناسایی و معرفی مشکلات، موانع و نقاط ضعف موجود در این صنعت، ایجاد فضای رقابتی سالم میان تولیدکنندگان داخلی در جهت ارتقاء کیفیت تولید، ایجاد ارتباط مستقیم و رو در رو میان تولیدکنندگان و مصرف کنندگان، تبادل فکر، فناوری و محصول میان شرکت کنندگان داخلی و خارجی و آشنایی با محصولات، نوآوری‌ها و ظرفیتهای موجود این صنعت برگزار می‌شود.
    برنامه ریزی برای حضور و بازدید چند هیئت خارجی و همچنین برگزاری چند همایش و نشست تخصصی با حضور صنعتگران و استادان دانشگاه ها، برخی از برنامه‌های جانبی پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر است.
    کیفیت تولیدات مربوط به گروههای چهارگانه آشپزخانه، حمام، سونا و استخر طی چند سال اخیر بهبود چشمگیری یافته و این موضوع به خوبی در محصولاتی که در بازار این کالا‌ها عرضه می‌شود قابل ملاحظه است. گرچه ورود کالاهای مشابه از کشورهای چین، تایوان و ترکیه موجب کاهش فعالیت تعدادی از واحدهای تولیدی تازه تأسیس گردید، اما با این وجود شرکت‌ها داخلی همچنان برای حفظ جایگاه خود در بازار، بر اصل ارتقاء کیفیت تأکید کردند و بازهم شاهد افزایش تنوع محصولات در حوزه‌های مختلف این نمایشگاه نسبت به سالهای قبل هستیم. از سوی دیگر نیز افزایش هزینه ورود مواد اولیه و گران بودن هزینه‌های سربار تکنولوژی تولید این محصولات به عنوان مشکلات این صنعت محسوب می‌شوند.
    در حال حاضر عمده صادرات کالا و خدمات در این چهار گروه به کشورهای آسیای میانه، عراق، حوزه خلیج فارس، آفریقا و تعدادی از کشورهای آسیایی صورت می‌گیرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر