ساخت کارت گرافیک اکسترنال توسط شرکت انویدیا

عصر کالا- شرکت انویدیا اعلام کرد که در حال کار روی عرضه کارت های گرافیک اکسترنال است.

ساخت کارت گرافیک اکسترنال توسط شرکت انویدیا
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران، شرکت ساخت کارت گرافیک انویدیا در مراسم «SIGGRAPH 2017» که در شهر لس‌آنجلس آمریکا برگزار شد اعلام کرد به همراه چند فروشنده بزرگ در حال کار روی گرافیک های «Titan Xp» و «Quadro» است تا بتواند این کارت گرافیک ها را به شکل اکسترنال برای استفاده لپ‎تاپ ها وارد بازار کند.

    اگرچه پیش از این کار روی کارت گرافیک های اکسترنال آغاز شده بود اما شرکت انویدیا با هدف بهبود این تکنولوژی و بدست آوردن استانداردهای حرفه ای برای محصول خود وارد بازار کارت گرافیک اکسترنال شده است و به عنوان اولین شرکت سازنده در این عرصه فعالیت می‌کند.

    لپ‎تاپ ها معمولا به دو گونه هستند؛ سبک و قدرتمند. لپ‎تاپ های سبک معمولا از سخت افزار قوی پشتیبانی نمی‌کنند و هدف شرکت انویدیا از ساخت کارت گرافیک های اکسترنال و همراه نیز همین دسته ازلپ‎تاپ ها هستند که به دلیل سبکی‌شان کارت گرافیک مطلوبی ندارند.

    اگرچه این کارت گرافیک های اکسترنال هنوز برای استفاده کاربران در دسترس نیستند،  شرکت انویدیا اعلام کرده است که طی دو هفته آینده ما شاهد عرضه کارت گرافیک های اکسترنال «Quadro» خواهیم بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر