اولین کارت Vega شرکت AMD با قیمت ۹۹۹ دلار وارد بازار شد

عصر کالا- شرکت AMD قول داده بود که سری جدید کارت‌های گرافیک خودش را تا پایان ماه ژوئن وارد بازار کند و به این قول عمل کرده است.

اولین کارت Vega شرکت AMD با قیمت ۹۹۹ دلار وارد بازار شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از دیجی کالا، کارت گرافیک Radeon Vega Frontier Edition از دیروز وارد بازار شده است. در کنار اطلاعات سخت‌افزاری این کارت که کم و بیش از آن با خبر بودیم، به لطف عرضه‌ی کارت Vega Frontier Edition، قیمت این کارت گرافیک هم مشخص شده است. مدل معمولی این کارت گرافیک که فن دارد، 999 دلار قیمت‌گذاری شده است و مدلی که سیستم خنک کننده‌ی مایع دارد، قیمت‌اش 1500 دلار است.

    این کارت گرافیک 999 دلار قیمت‌گذاری شده است.
    هنوز هم نمی‌دانیم دقیقا مخاطب این کارت جدید AMD چه کسانی هستند. این شرکت خودش اعلام کرده است که کارت Vega Frontier Edition به درد گیمرها نمی‌خورد و بهتر است گیمرها منتظر عرضه‌ی کارت‌های Vega RX بمانند. شرکت AMD گفته که کارت Vega Frontier Edition برای کسانی است که می‌خواهند محاسبات سنگین انجام دهند یا با نرم‌افزارهایی مثل CAD کار کنند. با این حال، کسانی که بخواهند پردازش‌های سنگین خود را به GPU محول کنند، مدت‌هاست که سراغ کارت‌های سری پاسکال انویدیا رفته‌اند؛ کارت‌هایی که بیش از یک سال از عرضه‌ی آن‌ها می‌گذرد، اما هنوز هم از سری Vega شرکت AMD عملکردی بهتر ارایه می‌دهند.

    درایورهای Vega Frontier Edition را می‌توان روی حالت بازی هم قرار داد و از این کارت، برای بازی کردن هم استفاده کرد. در نتیجه، استفاده از کارت Vega Frontier Edition برای بازی‌سازان بسیار خوب خواهد بود؛ چون می‌توانند با توجه به نیازشان، نوع استفاده از کارت را تغییر دهند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر