زوتاک کارت GeForce GTX ۱۰۸۰ Ti را با ابعاد کوچک معرفی کرد

عصر کالا- زوتاک از دو مدل کارت گرافیک GeForce GTX ۱۰۸۰ Ti با ابعاد بسیار کوچک رونمایی کرد.

زوتاک کارت GeForce GTX ۱۰۸۰ Ti را با ابعاد کوچک معرفی کرد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از زومیت، کمپانی زوتاک (Zotac) که در زمینه‌ی ساخت کامپوتر شخصی، مادربورد و کارت‌های گرافیک کوچک شناخته شده است، دو مدل کارت گرافیک GeForce GTX 1080 Ti با ابعاد بسیار کوچک را به نمایش گذاشت.

    این دو کارت گرافیک با طول 21 سانتی‌متر (11.5 سانتی‌متر کوتاه‌تر از کارت گرافیک GTX 1080 Ti AMP Extreme) کوچک‌ترین کارت‌های گرافیک GeForce GTX 1080 Ti به‌شمار می‌روند. علاوه براین، GTX 1080 Ti ArcticStorm یکی از سبک‌ترین کارت‌های مجهز به سیستم خنک‌کننده‌ی مایع در جهان نیز محسوب می‌شود.

    زوتاک اطلاعاتی از سرعت کلاک کارت‌های جدید خود ارائه نکرده است؛ اما از آنجایی‌که هر دو کارت دارای دو کانکتور تغذیه‌ی 8 پین هستند، و با توجه به اینکه مدل ریفرنس 250 واتی 1080Ti برای تأمین نیرو تنها از یک کانکتور 8 پین استفاده می‌کند، احتمال می‌رود زوتاک این کارت‌ها را به‌نوعی اورکلاک کرده باشد.

    از نظر طراحی، کارت گرافیک GTX 1080 Ti Mini به دو عدد فن خنک‌کننده‌ی معمولی همراه با باله‌های آلومینیومی و هیت‌پایت مسی برای خنک‌کنندگی بیشتر مجهز است. سطح روی کارت گرافیک GTX 1080 Ti ArcticStorm Mini هم با یک سیستم خنک‌کننده‌ی آبی با ورودی تیوپ استاندارد G1/4 پوشیده شده است. همچنین قسمت پشتی هر دو کارت برای افزایش استحکام و مقاومت دربرابر خم شدن و پیچش بر اثر گرما، به محافظ فلزی مجهز شده است.

    قیمت و زمان عرضه‌ی این دو کارت به بازار هنوز اعلام نشده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر