معرفی رسمی اولین کارت گرافیک سفارشی وگا

عصر کالا- در روز گذشته، تصاویر و اطلاعاتی از آزمون های یک کارت گرافیک سفارشی ASUS RX Vega ۶۴ را برای شما عزیزان منتشر نمودیم؛ این محصول نخستین کارت گرافیک سفارشی گیمینگ وگا است و امروز این محصول به طور رسمی معرفی شده است.

معرفی رسمی اولین کارت گرافیک سفارشی وگا
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از سخت افزار، محصول مورد نظر با نام STRIX Radeon RX Vega 64 O8G و بام مدل ROG-STRIX-RXVEGA64-O8G-GAMING شناخته می شود؛ مدار چاپی (PCB) ایسوس و خنک کننده اختصاصی DirectCU III نیز در کنار آن هستند.

    کولر DirectCU III به همراه دو هیت پایپ مسی مستقل که به GPU متصل هستند و 3 عدد فن 10 سانتی متری که در هنگام بار پایین خاموش خواهند بود (که با توجه به مصرف این کارت گرافیک بعید است بیکار بمانند!) در دیگر مدل های این شرکت نیز مورد استفاده قرار گرفته است. دو عدد رابط 8 پین و یک مدار تغذیه 13 فاز، انرژی این کارت گرافیک را تامین می کنند. همانطور که پیشبینی می شد، فرکانس GPU بسیار نزدیک به نسخه مرجع بوده و این کارت گرافیک سفارشی، به واقع برتری هایی مانند کولر بهینه، فرکانس پایدار و نویز صوتی کمتر را به نسبت مدل مرجع خود در اختیار کاربران قرار خواهد داد. ایسوس تا کنون اشاره ای به قیمت گذاری STRIX Radeon RX Vega 64 O8G نکرده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر