برترین برند مبلمان ترک، یاتاش و انزاهوم در شریعتی تهران

عصر کالا- مدیرکل شرکت‌های یاتاش در افتتاحیه‌ شعبه‌ شریعتی: "ایران نور چشم ماست"

برترین برند مبلمان ترک، یاتاش و انزاهوم در شریعتی تهران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از چیدانه، «ایرانیان را با تمام وجود دوست داریم، چراکه ویژگی‌های مشترک فرهنگی بسیار زیادی با هم داریم؛ به همین دلیل، بیشترین شعبه‌های شرکت بین‌المللی یاتاش در ایران قرار گرفته‌اند».
    اینها سخنانی است که نوری اوزتاشکین، مدیر عامل انزا هوم، روز جمعه 13 مردادماه، پیش از بریدن روبان افتتاحیه‌ شعبه‌ بزرگ این فروشگاه مبلمان در خیابان شریعتی تهران، بر زبان آورد. او برای اینکه به اهمیت کشور ایران از نگاه «یاتاش» اشاره کند، برای مراسم افتتاحیه به‌شخصه به ایران آمده بود. وی بعد از افتتاح هشتمین فروشگاه یاتاش در ایران، وعده داد که شعبه‌ بعدی تا کمتر از یک ‌ماه دیگر در شهر تبریز آغاز به کار می‌کند. در مراسم افتتاحیه، جنگیز گورسل، رایزن بازرگانی سفارت جمهوری ترکیه در تهران نیز حضور داشتند.

    مدیرکل یاتاش در گفت‌وگوی اختصاصی با «مجله منزل» از برنامه‌های این برند ترکیه‌ای برای حضور گسترده در ایران گفت.
    - شما از ایران به‌عنوان «نور چشم» و «کشوری با مشابهت‌های فرهنگی فراوان» یاد کردید. این نزدیکی مسافت و اخلاق چه تأثیری روی کیفیت کار شما در کشور ما داشته است؟

    «ما به تحقیقات بازار اهمیت خاصی می‌دهیم و برای نزدیک شدن به کشور شما، پیش از حضور در ایران سلیقه‌های ایرانی را بررسی کرده‌ایم. اگر به مفهوم کلی تولیدات ما توجه کنید، خیلی زود متوجه می‌شوید که محصولات ما عموما در سبک مدرن هستند که در تمام دنیا نیز قابل‌استفاده است. اینکه بخواهیم صرفا برای یک کشور خاص محصول تولید کنیم، کار دشواری است. به‌جای آن تلاش کرده‌ایم تا میانگین کلی سلیقه‌ها – که در جهان نیز متداول است – را سرمشق قرار بدهیم. ما مد و تکنولوژی روز را دنبال می‌کنیم و با کارهایمان می‌توانیم راحتی را برای زندگی افراد به ارمغان بیاوریم».
    - محصولات انزا هوم و یاتاش به خاطر کیفیت بالا و طراحی خاصشان مورد سوءاستفاده‌ سودجویان قرار گرفته‌اند و این شهرت باعث شده تا گروهی با تولید محصولات تقلبی به نام یاتاش و انزا هوم سودهای هنگفت کسب کنند.
    مشتری‌های وفادار برند شما چطور می‌توانند از خرید محصولات اصل مطمئن باشند؟

    «ما تمام محصولات را مارک‌دار می‌کنیم. از طرف دیگر، چیزی که مهم است این‌ است که ما از مردم می‌خواهیم از مرکز موردنظر خرید نمایند. جنسی که از فروشگاه‌های رسمی ما خریداری می‌کنند، قطعا اصل بوده و شامل خدمات خاص ما می‌شود. توصیه‌ همیشگی‌مان به مشتری‌ها این است که فقط به فروشگاه‌های ما بیایند».
    - برنامه‌تان برای حضور در ایران چیست؟ فروشگاه تبریز که به‌زودی افتتاح خواهد شد. برنامه‌ دیگری هم برای حضور گسترده‌تر در ایران دارید؟

    «ما می‌خواهیم تا حد امکان تعداد فروشگاه‌هایمان را در سطح کشور گسترش دهیم. در حال حاضر محصولات ما در نزدیک به 40 کشور؛ ازجمله انگلستان، اتریش، آلمان، فرانسه، مجارستان، بلغارستان و... صادر می‌شود، اما حضورمان در ایران کاملا متفاوت با دیگران است».

    شرکت ایریاتاش نماینده انحصاری یاتاش ترکیه در ایران فعالیت خود را از سال 1382 آغاز کرده است، که در حال حاضر با بیش از 200 پرسنل دارای بیشترین درصد رشد در صنعت مبلمان و کالای خواب کشور است و همینطور طی سال های اخیر به عنوان یکی از ممتازترین برندها در صنعت واردات مبلمان شناخته شده است.
    سیستم فروش و کنترل رضایت مشتری در سامانه‌ فروشگاهی یاتاش و انزا هوم که اکنون بیشترین شعبه‌های بین‌المللی خود را در داخل ایران باز کرده، خاص و منحصربه‌فرد است. این گروه با سامانه‌های ویژه‌ای رضایت مشتری و کیفیت محصولاتشان را می‌سنجند که اکنون مورداستفاده‌ تعدادی از برترین برندهای جهان است. چرا باید از بین تمام برندهای مطرح دنیا، برند ترکیه‌ای «انزا هوم» را انتخاب کنیم؟


    "ما به مشتری‌هایمان تعصب داریم"

    کنترل دقیق با دوربین

    بررسی رضایت مشتری در فروشگاه‌های «یاتاش» و «انزا هوم» با دوربین‌های مجهز به حس‌گرهای پیشرفته سنجیده می‌شود. این روش که در دنیا هم سابقه‌ چندان زیادی ندارد، مشتری را از لحظه‌ ورود به فروشگاه ردیابی می‌کند. مسیر حرکت مشتری و محل‌های توقف او توسط تیم ویژه‌ای بررسی می‌شود. اگر دلیل ایستادن و تأمل مشتری در یک منطقه‌، خاص بودن یک جنس باشد، در آن قسمت تمرکز بیشتری می‌گذارند. در صورتی که مشتری در محلی معطل شده باشد، موضوع تحت بررسی و پی گیری مدیران مجموعه قرار خواهد گرفت.

    عطر مخصوص و صدای دلنشین

    «انزا هوم» یک خانه‌ واقعی است. وقتی وارد آن می‌شوید، درست مثل یک مشتری VIP با شما برخورد می‌شود. شیشه‌ها کاملا در برابر حرارت، رطوبت و صدا عایق هستند. با این حساب وقتی وارد فضای فروشگاهی «یاتاش» می‌شوید، عملا صدای بیرون به گوشتان نمی‌خورد و آرامشی خاص شما را در برمی‌گیرد تا بتوانید با خیال راحت انتخاب کنید.

    عطر مخصوص یاتاش که تمام مدت در فضا پراکنده می‌شود و موزیک دلنشین ترکی تمام مدت در همه‌ بخش‌های فروشگاه به گوش می‌رسد. همه‌ اینهاست که باعث آسودگی مشتری خواهد شد.

    فروشگاه مبلمان، سرویس خواب و کالای خواب با کافه‌ مخصوص (کافه انزا)

    مشتری‌ها باید در تمام شعبه‌های انزا هوم احساس آرامش داشته باشند؛ به همین دلیل در ابتکاری خاص یک کافه مخصوص مشتریان در بخشی از شعبه‌ شریعتی دایر شده است. مشتری‌ها می‌توانند پس از انتخاب مبلمان موردنظرشان برای مدت دلخواه در این کافه، مهمان ما باشند. تمام خدمات این کافه رایگان است و با بهترین کیفیت از مهمانان پذیرایی می‌شود. در این کافه می‌توان درباره‌ قیمت‌ها و مدل‌های مختلف مبلمان بحث و تبادل‌نظر کرد. اگر اطلاعات بیشتری نیاز دارید، کارشناس فروش هم تمام مدت شما را همراهی می‌کند.

    اجناس کاملا ترک هستند

    تمام اجناس اینجا به‌طور مستقیم از ترکیه به کشور وارد شده‌اند. دکوراسیون فروشگاه، امکانات آن و تمام اجناس دکوری تمام شعبه‌های یاتاش نیز با حضور کارشناسان ویژه‌ معماری شرکت یاتاش از ترکیه چیدمان می‌شوند. تمام اجناسی که قرار است به فروش برسند نیز برند «انزا هوم» و «یاتاش» را بر روی خودشان دارند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید اکثر متریال استفاده شده در ساخت این فروشگاه‌ها هم کاملا خارجی است و از کشور ترکیه وارد شده است.

    کنترل رضایت مشتری با «هپی کال»

    خدمت‌رسانی به مشتری‌ها فقط شامل زمان ورود آنها به فروشگاه نمی‌شود. بخش مهمی از همراهی با مشتری مربوط به زمانی است که آنها از فروشگاه خارج شده‌اند. یاتاش ضمن اینکه وظیفه دارد، تمام مبلمان درخواستی مشتری را به هر نشانی که مایل بودند برایشان رایگان بفرستد، خدمات نصب نیز کاملا رایگان است.

    از همه‌ اینها مهم‌تر، سنجش رضایت مشتری پس از دریافت کالاست. کارشناسان «یاتاش» پس از پایان فروش در چند نوبت با مشتری تماس می‌گیرند تا درباره‌ رضایتشان اطمینان حاصل نمایند. اگر در هرکدام از این مراحل مشکلی به وجود بیاید، شرکت یاتاش بدون دریافت کوچک‌ترین هزینه‌ای مشکل را برطرف خواهد کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر