افتتاح مدرن ترین مجتمع تولیدی مصنوعات بتنی سبک و مبلمان شهری کشور

عصر کالا- در راستای تحقق شعار سال«اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال»و نیز توجه به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر پرهیز از خام فروشی؛ مدرن ترین مجتمع تولیدی مصنوعات بتنی سبک و مبلمان شهری کشور با ظرفیت تولید ۱۰۰ هزار تن سه شنبه هفدهم مردادماه (پس فردا) به بهره برداری می رسد.

افتتاح مدرن ترین مجتمع تولیدی مصنوعات بتنی سبک و مبلمان شهری کشور
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایلنا؛ این مجتمع تولیدی با حضور نماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و مسئولان استان البرز در شهرستان نظرآباد افتتاح می شود.

    مجتمع تولیدی مصنوعات بتنی سبک و مبلمان شهری کشور توسط شرکت سرمایه گذاری توسعه صنایع و معادن کوثر با ظرفیت تولید سالانه 100 هزار تن و با سرمایه گذاری بالغ بر 300 میلیارد ریال و پیش بینی اشتغال مستقیم 75 نفر و اشتغال غیر مستقیم 300 نفر با اولویت توانمندسازی و اشتغال جامعه هدف احداث شده است.

    در این مجتمع از نطر متراژ در سال و برای هر شیفت کاری750 هزار متر مربع انواع مصنوعات بتنی با کاربرد استفاده در سنگ فرش پیاده راه ها و معابر ترافیکی، جداول و بلوک های سبک بتنی و محوطه سازی اماکن فرهنگی، مذهبی و بافت های تاریخی تولید خواهد شد.

    بنیاد شهید و امور ایثارگران در راستای اهداف و سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی و همچنین رشد و شکوفایی تولید و اشتغال پایدار و با اولویت سرمایه گذاری و رونق مناطق کمتر توسعه یافته کشور، افتخار دارد در سال" اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" این پروژه ملی را به بهره برداری برساند.

    جلوگیری از خام فروشی فرآوری مواد معدنی و ایجاد ارزش افزوده، شناسایی و تمرکز بر فعالیت ها و زنجیره های اقتصادی مزیت دار کشور، شرط انتقال فن آوری در معاملات خارجی، ارتقای بهره وری انرژی با حداقل آلودگی های زیست محیطی و تنوع و کیفیت در محصولات مهمترین دستاوردهای شاخص مدرن ترین مجتمع تولیدی مصنوعات بتنی سبک و مبلمان شهری کشور است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر