طراحی مبلمان ویژه کودک در باغ کتاب

عصر کالا- مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: سازمان زیباسازی متناسب با فضاهای داخلی باغ کتاب و بحث کتاب و کتابخوانی، مبلمان ویژه‌ای طراحی کرده است.

طراحی مبلمان ویژه کودک در باغ کتاب
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران، عیسی علیزاده مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با اشاره به اقدامات انجام شده در مجموعه فرهنگی باغ کتاب تهران، اظهار داشت: سازمان زیباسازی بر اساس وظایف ذاتی خود اقداماتی از جمله طراحی و احداث مبلمان در این مجموعه را انجام داده است.

    وی افزود: سازمان زیباسازی شهر تهران متناسب با فضاهای داخلی باغ کتاب و با توجه به میزان مراجعه افرادی که اغلب آنها کودکان هستند، مبلمان ویژه ای، متناسب با بحث کتاب و کتابخوانی طراحی کرده است.

    مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران ادامه داد: با توجه به فضاهای داخلی باغ کتاب تهران، نشیمن گاه این مجموعه نیز با طرحی نو و متفاوت انجام شده است.

    علیزاده با بیان اینکه المان ها و مجسمه های این مجموعه متناسب با موضوع کتابخوانی کودک طراحی شده است، گفت: بدون شک وجود مجسمه های شادی که در این مجموعه قرار دارد فضا را برای کودکان و متناسب با روحیه آنان تلطیف می‌کند.

    وی با اشاره به نصب آثار منتخبان سومین جشنواره دایره خلاق در فضای باغ کتاب، تصریح کرد: صرف نظر از فضاسازی تبلیغات شهری و محیطی، انتخاب تصاویر و همچنین نقاشی دیواری و نصب پرچم‌ها متناسب با روحیه سایر شهروندان پایتخت و با هدف ارتقای کیفیت سیما و منظر شهر تهران انجام شده است.

    مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران خاطر نشان کرد: نورپردازی پل سیمی تپه‌های عباس آباد توسط این سازمان انجام و همچنین امکانات لازم در این فضا برای حضور شهروندان مهیا شده است.

    علیزاده گفت: در فاز دوم مسقف کردن مجموعه باغ کتاب، فضایی برای ورد شاپ ها و کارگاه های هنری توسط سازمان زیباسازی در نظر گرفته می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر