۵۰ درصد شرکت کنندگان نمایشگاه مبلمان تولیدکنندگان استان فارس هستند

عصر کالا- مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس گفت: ۵۰ درصد شرکت‌کنندگان بیست و سومین نمایشگاه مبلمان منزل و دکوراسیون داخلی که از ۲۴ تا ۲۸ مردادماه برگزار می‌شود تولیدکنندگان استان فارس هستند.

۵۰ درصد شرکت کنندگان نمایشگاه مبلمان تولیدکنندگان استان فارس هستند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از تسنیم، بیست و سومین نمایشگاه مبلمان منزل و دکوراسیون داخلی، یازدهمین نمایشگاه مبلمان اداری و هفتمین نمایشگاه خانه مدرن به صورت همزمان از 24 تا 28 مردادماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس برپا می‌شود.

    عبدالناصر اسکندری، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس، در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار داشت: تفاوت نمایشگاه امسال با سال‌های قبل این است که 50 درصد شرکت‌کنندگان این نمایشگاه تولیدکنندگان استان فارس هستند.

    مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس عنوان کرد: به دلیل سال اقتصاد مقاومتی و اهمیت توجه به تولیدات داخلی سعی شده در این نمایشگاه بیشتر تولیدکنندگان حضور داشته باشند تا از این طریق محصولات خود را به صورت مستقیم و با قیمت تمام شده پایین‌تر به دست مشتریان برسانند، با حضور در کنار دیگر رقبا به ضعف‌ها و توانمندی‌های خود پی ببرند و با سلیقه مشتریان مختلف آشنا شوند.

    وی با بیان اینکه 180 شرکت از نقاط مختلف کشور و برخی نمایندگان محصولات خارجی در این نمایشگاه شرکت کرده‌اند، عنوان کرد: شرکت‌کنندگان داخلی از استان‌های فارس، اصفهان، قم، تهران، مشهد، خوزستان، همدان، قزوین، کرج و اردبیل هستند.

    اسکندری با بیان اینکه 540 غرفه در 5 سالن با فضای 17 هزار متر در این نمایشگاه برپا می‌شود، خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه مبلمان کلاسیک و مدرن، مبلمان اداری و خانگی، سرویس و کالای خواب، پوشش‌های تزیینی، چراغ‌های خواب، لوستر و غیره به نمایش گذاشته می‌شود.

    وی افزود: این نمایشگاه از ساعت 17 روز سه‌شنبه 24 مردادماه افتتاح می‌شود و همه روزه از ساعت 17 تا 22 پذیرای بازدیدکنندگان است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر