نمایشگاه مبلمان منزل تهران ۹۶، در غرفه ها چه می گذرد؟

عصر کالا: برای همه ما پیش آمده، روزهایی که به دنبال یک وسیله ضروری برای دکوراسیون خانه مان، از یک خیابان به خیابان دیگر، از یک مرکز خرید به مرکز خرید دیگر و از یک فروشگاه به فروشگاه دیگر رفته ایم و در نهایت به یک خرید معمولی قانع شده ایم.

نمایشگاه مبلمان منزل تهران ۹۶، در غرفه ها چه می گذرد؟
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از چیدانه، اما در مورد خرید مبلمان همیشه وسواس بیشتری به خرج می دهیم چرا که علاوه بر صرف هزینه نسبتا زیاد برای آن، سالها باید آن را به عنوان بخشی از دکوراسیون خانه و تامین کننده راحتی خانواده ببینیم.
اگر این روزها به دنبال خرید جهیزیه، سیسمونی و یا تغییر دکوراسیون منزل تان هستید به بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی مبلمان منزل که از 10 تا 13 مرداد در محل دایمی نمایشگاه های تهران برقرار است سر بزنید.

نشیمن به سلیقه تو در نمایشگاه بین المللی مبلمان منزل

نمایشگاه بیست و ششم به ماهیت خود وفادار بوده و برای اقشار مختلف با سلیقه های گونان، انواع مبلمان را گردآوری کرده است. از مبلمان استیل و سنتی گرفته تا راحتی های مدرن و جمع و جور و انواع بوفه و کنسول.

در طراحی بعضی از مبل ها، هم در پارچه ها و هم در کوسن ها و رومیزی ها ، طبق سلیقه این روزهای جامعه از نقوش سنتی کاشی ها و نقشه های با اصالت گلیم  استفاده شده است.

در میان آن همه هیاهوی رنگ ها و مدل های متنوع آنچه ناگهان چشم ها را خیره می کند، غرفه ای است که مبلمانش از خاتم و صنایع دستی است. اگر به این نمایشگاه رفتید حتما به این غرفه سر بزنید و از محصولات تحسین برانگیزش دیدن کنید.

غذا خوری های متنوع در نمایشگاه مبلمان منزل

غذا خوری و مبلمان مخصوصش، قسمت جدا نشدنی هر خانه است. در بیشتر غرفه های مبلمان، میز و صندلی مخصوص غذا خوری متناسب با هر مدل مبلمان موجود می باشد اما بعضی از غرفه های نمایشگاه، اختصاصی به میز و صندلی غذا خوری پرداخته اند که همین امر انتخاب را برای مشتریان راحتتر می کند. در این غرفه ها شما می توانید جدید ترین طرح های موجود را ببینید و با مقایسه محصولات بهترین انتخاب را داشته باشید.

طرح های روز سرویس خواب در نمایشگاه مبلمان

اگر به دنبال طرح های روز سرویس خواب هستید حتما به غرفه های مربوطه سر بزنید. تنوع زیاد تخت خواب ها پاسخگوی هر نوع سلیقه و هر دکوراسیونی است. همچنین با وجود انواع غرفه های تشک و رو تختی می توانید خریدهای مربوط به اتاق خواب را تکمیل کنید.

اتاق خواب کودک در نمایشگاه مبلمان منزل

این روزها خریداری و تزیین وسایل اتاق کودک از دغدغه های والدین است. پیدا کردن سرویس خواب، تخت و کمد و سایر مبلمان اتاق کودک که همسو با سلیقه و بودجه شما باشد کار ساده ای نیست،  بخصوص برای زوج هایی که در تدارک سیسمونی هستند. این خرید مهم و دوست داشتنی مستلزم وقت و انرژی زیاد است.خانواده ها می توانند با بازدید از غرفه های مبلمان کودک نمایشگاه در این موارد صرفه جویی کنند.

دکوری ها در نمایشگاه بین المللی مبلمان منزل

در بیشتر غرفه ها شما می توانید اکسسوری و ظروف تزیینی متناسب با مبلمان مورد نظرتان را پیدا کنید. همچنین این اکسسوری ها در انتخاب و چیدمان وسایل تزیینی راهنمای خوبی برای شما خواهند بود.

ملزومات باغچه خانگی در نمایشگاه مبلمان منزل

فصل گرم تابستان است و خانواده ها بیشتر وقت خود را در تراس، حیاط و یا باغچه های خانوادگیشان می گذرانند و داشتن مبلمان راحت، سبک و زیبا برای فضای باز در بالابردن کیفیت تفریحات تابستانی نقش مهمی دارد . به همین  منظور غرفه های مربوط به مبلمان فضای باز با تنوع زیاد برای هر سلیقه و با طراحی های مختلف در نمایشگاه حضور دارند. همچنین اگر برای نگه داری گلدانها و گیاهان آپارتمانی تان دنبال پایه های متفاوت و زیبا هستید، بازدید از این غرفه ها را از دست ندهید.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
مطالب مرتبط
مطالب مرتبط بیشتر